اخبار داغ

پیکان به پرداخت 115 میلیون تومان محکوم شد

پیکان به پرداخت 115 میلیون تومان محکوم شد
فرصت 10 روزه کمته انضباطی به پایان رسید و حکم دعوی بین پیکان و اکبری مشخص شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۲۶ خردادماه با حضور اعضا به منظور رسیدگی به درخواست پیمان اکبری سرمربی باشگاه پیکان در لیگ برتر والیبال سال ۹۶ مبنی بر مطالبه الباقی مبلغ قراردادش تشکیل شد. در این نشست که با حضور پیمان اکبری و نماینده باشگاه پیکان برگزار شد، پس از استماع اظهارات طرفین کمیته انضباطی ۱۰ روز برای حصول سازش به طرفین مهلت داد که با گذشت این مدت توافق حاصل نگردید و با اعلام ختم رسیدگی، رای کمیته انضباطی به‌شرح زیر صادر شد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیمان اکبری با ارائه قرارداد سال ۱۳۹۶ که به عنوان سرمربی باشگاه پیکان به مبلغ ششصد میلیون تومان عقد قرارداد کرده است و توافق‌نامه ۲۱ دی ماه ۹۶ با باشگاه مذکور، ادعا کرده جمعاً مبلغ یکصد و چهل و پنج میلیون تومان از باشگاه پیکان طلبکار است؛ با این توضیح که سی میلیون تومان از اصل مبلغ قرارداد که ششصد میلیون تومان بوده، باقی مانده است و بابت مالیات، بیست و پنج میلیون تومان از حساب او کسر گردیده اما به اداره مالیات واریز نشده است. همچنین ۱۰ درصد به عنوان جریمه از او کسر گردیده که باشگاه تنها مجاز به کسر پنج درصد بوده است و مازاد بر آن صرفاً با نظر فدراسیون است و ده درصد سهم فدراسیون نباید از او کسر می‌گردید، زیرا به‌علت عضویت در کادرفنی تیم ملی مشمول معافیت از پرداخت این مبلغ بوده است.

,

نماینده باشگاه پیکان تهران در جواب عنوان داشته که سی میلیون الباقی طلب اکبری مورد تائید است و در خصوص شصت میلیون تومان اگر دلیل ارائه شود، باشگاه می‌پذیرد. در خصوص پنج درصد مازاد نیز کمیته انضباطی اتخاذ تصمیم کند و در خصوص مالیات، مدارک ارائه می‌گردد.

,

درنتیجه باشگاه پیکان در مجموع به پرداخت مبلغ یکصد و پانزده میلیون تومان به پیمان اکبری بابت الباقی مبلغ قرارداد وی محکوم شد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه