اخبار داغ

برای مسابقات احتمالی از قبل برنامه ریزی کرده ایم

امامی: برنامه ریزی چرخه برای المپیک بود/ در مردادماه برای مسابقات جهانی تصمیم گیری می شود

امامی: برنامه ریزی چرخه برای المپیک بود/ در مردادماه برای مسابقات جهانی تصمیم گیری می شود
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون جهانی در جلسه دهه دوم مرداد ماه تصمیم گیری می کند که رقابتهای جهانی برگزار شود یا نه.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم امامی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی و زمان برگزاری مسابقات اظهار داشت: زمان برگزاری ۳ مسابقه اصلی جهانی یعنی مسابقات زیر ۲۳ سال، جوانان و بزرگسالان، آذر ماه اعلام شده و زمانمان واقعاً‌ محدود است. از قبل گفته بودیم که برای انتخاب نفرات جهت اعزام به المپیک چرخه انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت و برنامه ریزی ما برای المپیک بود. اکنون که به صورت غافلگیرانه اعلام کردند قرار است مسابقات در آذرماه انجام شود، مجبور هستیم که برنامه هایی را داشته باشیم؛ ضمن اینکه برنامه ای که از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شده، قطعی نیست؛ بلکه به صورت مشروط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره برنامه های فدراسیون در این باره گفت: بعد از انتشار خبر زمان برگزاری مسابقات بر روی سایت اتحادیه جهانی کشتی، جلسات متعددی را در فدراسیون داشتیم. دبیر دستور داد کادر فنی آزاد و فرنگی جلسات مشترکی را با هم داشته باشند و تمهیدات لازم را درنظر بگیرند که به چه شکل ما می توانیم به بهترین شرایط در مسابقات حضور پیدا کنیم.

,

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین با اشاره به تصمیمات فدراسیون جهانی تاکید کرد: فدراسیون جهانی ۲ جلسه دارد؛ یکی در دهه دوم مرداد ماه برگزار می شود که تصمیم بگیرند این مسابقات در شرایطی که در جهان حاکم شده آیا برگزار شود یا خیر. بعد از این جلسه، جلسه دیگری خواهند داشت و با درنظر گرفتن همه جوانب تصمیم نهایی را اتخاذ می کنند.

,

وی، در پاسخ به این سوال که با توجه به شیوع مجدد کرونا در کشور و اتفاقاتی که اخیراً در فوتبال رخ داده، فدراسیون کشتی چه برنامه ای دارد، گفت: قبل از اینکه اتحادیه جهانی کشتی اعلام کند مسابقات را به صورت مشروط برگزار می کند، ما کار خودمان را آغاز کرده بودیم و جلسات متعددی داشتیم. در جلسه کارشناسی که در کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی برگزار شد، پروتکل هایی در این رابطه نوشته شد؛ حتی به اتحادیه جهانی این پیشنهادات را دادیم. ما مبنا را بر این گذاشتیم که اگر چنین شرایطی پیش آمد، به چه شکلی باید کشتی گیران خودمان را آماده کنیم و این از قبل جزو برنامه ما بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه