اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ستاد کرونا مانع از پاسخگویی وزیر نفت شد/آیا زنگنه هم دورکار است؟

ستاد کرونا مانع از پاسخگویی وزیر نفت شد/آیا زنگنه هم دورکار است؟
امروز براساس اعلام سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قرار بود آقایان اردکانیان و بیژن زنگنه در جلسه کمیسیون حاضر شوند و به سوالات اعضای این کمیسیون پاسخ دهند.اما صبح امروز مالک شریعتی در توییتر اعلام کرد این دو وزیر به دلیل ممانعت ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه کمیسیون حاضر نمی شوند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز براساس اعلام سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قرار بود آقایان اردکانیان و بیژن زنگنه در جلسه کمیسیون حاضر شوند و به سوالات اعضای این کمیسیون پاسخ دهند.اما صبح امروز مالک شریعتی در توییتر اعلام کرد این دو وزیر به دلیل ممانعت ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه کمیسیون حاضر نمی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

اعضای این ستاد که مانع از حضور وزرای نفت و نیرو در این کمیسیون شدند عبارتند از  وزیر کشور، وزیر راه، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم وزیر میراث فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد، رئیس ستاد کل نیروهای مصلح، دادستان کل کشور،رئیس سازمان برنامه و بودجه،رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان حج،سخنگوی دولت،فرمانده نیروی انتظامی و عضو فقهای شورای نگهبان.

,

بنابراین مشخص است که حدود 90 درصد از اعضای این ستاد را هیئت دولت تشکیل می دهند.

,

حال سوال اینجا است که اگر واقعا اعضای این ستاد مانع از حضور بیژن زنگنه در این ستاد شده است آیا وزیر نفت هم اکنون فعالیت روزمره خود را به صورت دورکار انجام می دهد؟ و در هیچ جلسه ای شرکت نمی کند؟ و اصلا ماهیت تشکیل مجلس چیست؟ آیا وزرا باید تا پایان دوران کرونا در مجلس حضور پیدا نکنند؟

,

براساس اعلام قبلی کمیسیون انرژی بیژن زنگنه امروز باید در کمیسیون انرژی به ابهامات موجود در قرارداد ترکمنستان پاسخ میداد، براساس اعلام وزارت نفت ایران باید بدهی 2 میلیارد دلاری به ترکمنستان پرداخت کند و این دومین باری است که پرونده ایران در دیوان داوری سوئیس مطرح می شود و باید جریمه پرداخت کند.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه