اخبار داغ

پاسخ فرماندار شیروان به اعتراض مردم منطقه دوین؛

احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری به نفع مردم دوین و استان است

احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری به نفع مردم دوین و استان است
امین رضا مرآتی گفت: احداث گلخانه 100 هکتاری منطقه دوین شهرستان شیروان منافع بسیاری برای مردم این منطقه و استان خراسان شمالی به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر اترک، درباره اعتراض مردم دوین نسبت به احداث گلخانه 100 هکتار در منطقه دوین شهرستان شیروان اظهار کرد: 100 هکتار زمین واگذار شده به پروژه گلخانه 100 هکتاری منطقه دوین جزو اراضی ملی شهرستان شیروان است که تا قبل از تصویب این پروژه، این زمین بابت چرای دام مورد بهره‌برداری دامداران منطقه دوین قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

مرآتی با تاکید بر این نکته که اجرای این پروژه مصوب جزو الزامات در دستور کار استان است، تصریح کرد: اجرای آن منافع بسیاری برای مردم منطقه دوین همچنین شهرستان شیروان و استان خراسان شمالی به همراه خواهد داشت.

,

وی عنوان کرد: اجرای این پروژه مصوب در این اراضی ملی موجب می‌شود تا رویکرد کشاورزی این منطقه تغییر پیدا کند و برای این شهرستان فرصت های جدید اشتغالزایی فراهم شود.

,

وی در ادامه با بیان اینکه ماهیت این پروژه با زندگی روستایی هماهنگی دارد، گفت: دامداران این منطقه نیز در پایان هر دوره از کشت در این گلخانه، می توانند از بقایای گیاهان کشت شده این گلخانه به عنوان خوراک دام خود استفاده کنند.

,

این مقام مسئول در خاتمه اعلام کرد: زمین واگذار شده تسطیح شده و کارگاه برای انجام احداث گلخانه 100 هکتاری در منطقه دوین تجهیز شده است.

,

وی همچنین افزود: خط انتقال شبکه آب از سد بارزو به سوی این گلخانه نیز در حال اجرا است.

,

مرآتی خاطر نشان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در مدت سه سال احداث می شود و به بهره برداری می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه