اخبار داغ

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد مطرح کرد؛

افت 500 هزار تومانی قیمت سکه در صورت ورود بانک مرکزی

افت 500 هزار تومانی قیمت سکه در صورت ورود بانک مرکزی
معبودی نژاد گفت: در صورتی که بانک مرکزی به بازار سکه ورود کند افرادی که سرمایه‌های خود را به این بازار آورده‌اند مطمئناً متضرر خواهند شد و سکه افت 400 تا 500 هزار تومانی خواهد داشت تا قیمت آن به قیمت اصلی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر معبودی نژاد، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: طی چند هفته گذشته شاهد افزایش چند درصدی قیمت طلا، سکه و ارز در بازار بوده‌ایم که این امر باعث بالا رفتن تقاضا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا و انس جهانی طی یک ماه گذشته روند صعودی داشته است، گفت: بازار طلا و سکه ایران نیز تحت تأثیر بازار جهانی، طی هفته‌های گذشته روند صعودی داشته است و از طرف دیگر این مدت شاهد رشد و افزایش نرخ دلار و ارز دی بازار بوده‌ایم که این امر نیز بر افزایش قیمت طلا تأثیر مستقیمی داشته است.

,

معبودی نژاد خاطر نشان شد: بازار طلا و سکه غیر قابل پیش بینی شده است اما چنانچه بانک مرکزی به موضوع کنترل قیمت ارز و سکه ورود پیدا کند، قطعاً بخش عمده‌ای از حباب سکه و ارز از بین می‌رود و در موضوع سکه، شاهد کاهش 400 تا 600 هزار تومانی قیمت سکه خواهیم بود.

,

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با تأکید بر اینکه بانک مرکزی باید به موضوع کنترل قیمت ارز و سکه ورود کند، گفت: عدم ثبات قیمت ها در بازارهای مختلف و کاهش نرخ سود بانکی باعث شده تا مردم به دنبال یک بازار با حاشیه امن بیشتری بگردند و در این راستا سرمایه های سرگردان به بازار طلا، سکه و ارز هدایت شده اند و تقاضا را بالا برده، در نتیجه قیمت طلا را نیز در بازار بالا رفته است.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 500 هزار تومان قیمت سکه از قیمت اصلی آن بیشتر است که این میزان حباب سکه است و در صورتی که بانک مرکزی به بازار سکه ورود کند افرادی که سرمایه های خود را به بازار سکه آورده اند مطمئناً متضرر خواهند شد و سکه افت 400 تا 500 هزار تومانی خواهد داشت تا قیمت آن به قیمت اصلی سکه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه