اخبار داغ

سرمربی تیم ملی به فکر تعامل با همتایان باشگاهی

نامه دراگان اسکوچیچ به مربیان لیگ برتری

نامه دراگان اسکوچیچ به مربیان لیگ برتری
سرمربی تیم ملی مربیان تیم‌های باشگاهی را از خود دانسته و وظیفه مهمی را به آن‌ها محول کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکوچیچ که به‌علت بروز وقفه در بازی‌های ملی پس از شیوع کرونا در قاره آسیا هنوز نتوانسته اولین تجربه خود روی نیمکت یوزهای ایرانی را تجربه کند، طی اقدامی جالب توجه و متفاوت با همتایان قبلی‌اش خطاب به سرمربیان تیم‌های لیگ برتری نامه‌ای ارسال کرده و خواهان ارتباط ثمربخش با آن‌ها بوده است. دراگان می‌داند امکان برپایی نشست با مربیان تیم‌های باشگاهی در کمپ تیم‌های ملی با توجه به مشغله کاری آن‌ها و حضور بیشترشان در شهرستان‌ها، به خصوص در دوران کرونایی فراهم نیست و اگر هم شرایط مساعد شود نهایتا سالی یک یا دو بار این امر رخ می‌دهد که به تبادل افکار میان سرمربی تیم ملی و تیم‌های باشگاهی کمک چندانی نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسکوچیچ در این نامه با اشاره به اینکه خودش قبلاً مربی تیم باشگاهی بوده توضیح داد که تا چه اندازه همکاری و همراهی مربیان تیم‌های باشگاهی با مربی تیم ملی در موفقیت تیم ملی دخیل است. اسکوچی از مربیان باشگاه‌های لیگ برتری خواسته تا شیوه کاری خود و هم چنین فرایند تمرین را به صورت هفتگی برایش گزارش کنند. هدف سرمربی تیم ملی این است از حجم و شیوه تمرینات بازیکنان تیم ملی مطلع شود و نه دخالت در امور داخلی تیم‌ها.

,

سرمربی تیم ملی مربیان تیم‌های باشگاهی را از خود دانسته و  وظیفه مهمی را به آن‌ها محول کرده است. دراگان خطاب به همکاران خود در تیم‌های باشگاهی عنوان کرده اگر بازیکنی در اردوی تیمتان حضور دارد که می‌تواند به تیم ملی کمک کند و از چشم من پنهان مانده حتماً به من معرفی کنید. اسکوچیچ هم چنین در بخشی از نامه خود به این موضوع مهم اشاره کرد که انتقادات و پیشنهادات مربیان تیم‌های باشگاهی می‌تواند منجر به عملکرد بهتر وی در تیم ملی شود و به طور حتم از این موضوع استقبال خواهد کرد.

,

تیم ملی برای برگزاری دو بازی با تیم های هنگ کنگ و کامبوج در تاریخ های ۱۷ و ۲۲ مهر آماده می شود و پس از آن در رقابت‌های حساس و تعیین کننده خود به مصاف بحرین و عراق خواهد رفت. پیش از شروع رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی، تیم ملی طی یک مصاف دوستانه بازی با سوریه را تجربه خواهد کرد. این بازی قرار است ۱۳ شهریور در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه