اخبار داغ

بخت اول کسب مدال طلای دوومیدانی در توکیو مربی ندارد

نگرانی‌های ستاره دوومیدانی برای المپیک/ حدادی: تمرین بدون مربی مفید نیست

نگرانی‌های ستاره دوومیدانی برای المپیک/ حدادی: تمرین بدون مربی مفید نیست
مدال‌آور پرتاب دیسک ایران گفت: تمرین بودن مربی مفید نیست و نمی تواند در شرایط آمادگی من تاثیر شایانی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیوع ویروس کووید-19 همان‌گونه که تمامی ورزش‌ها را با اختلال و تعلیق مواجه کرد، در برنامه‌های قهرمان پرتاب دیسک ایران نیز خللی جدی وارد کرد تا نگرانی‌های احسان حدادی برای کسب مدال در مسابقات مهم پیش‌رو بسیار بیشتر از سابق شود. از آن‌جایی که طبق مصوبه ستاد مبارزه با شیوع کرونا و بنابر دستورات وزارت بهداشت اجرای هرگونه رویداد ورزشی اعم از اردو، تمرین و مسابقات ممنوع و البته کلیه پروازها در سراسر دنیا تعطیل شده بود، احسان حدادی نیز بالاجبار 2 مرتبه سفر خود به کشور امریکا برای برگزاری اردوی تمرینی را به تعویق انداخت تا بلکه در یک فرصت مناسب راهی آمریکا شود اما با توجه به پایذدالر بودن کرونا در نهایت این سفر به‌کل تعلیق شد. اتفاقی که در سال منتهی به المپیک می تواند وضعیت آمادگی ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان را تحت تاثیر قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حدادی بلافاصله پس از فروکش کردن تب کرونا در کشور سفری به جزیره کیش داشت تا در این منطقه اردوی تمرینی خود را برگزار کند و آمادگی خود را در سال منتهی به المپیک توکیو افزایش دهد. این در حالیست با توجه بحران کرونا در سراسر جهان او کماکان مربی ندارد و مربی امریکایی وی هنوز نتوانسته به او ملحق شود و همین تمرینات بدون مربی یکی دیگر از دغدغه های بزرگ اوست که شرایط را برای نایب قهرمان المپیک بغرنج تر کرده. از همین رو حدادی تصمیم گرفته تا با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرده و مشکلات خود را با او در میان بگذارد تا با کمک صالحی امیری مشکلات پیش آمده رفع و رجوع شود.

, حدادی بلافاصله پس از فروکش کردن تب کرونا در کشور سفری به جزیره کیش داشت تا در این منطقه اردوی تمرینی خود را برگزار کند و آمادگی خود را در سال منتهی به المپیک توکیو افزایش دهد. این در حالیست با توجه بحران کرونا در سراسر جهان او کماکان مربی ندارد و مربی امریکایی وی هنوز نتوانسته به او ملحق شود و همین تمرینات بدون مربی یکی دیگر از دغدغه های بزرگ اوست که شرایط را برای نایب قهرمان المپیک بغرنج تر کرده. از همین رو حدادی تصمیم گرفته تا با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرده و مشکلات خود را با او در میان بگذارد تا با کمک صالحی امیری مشکلات پیش آمده رفع و رجوع شود. ,

, , ,

حدادی پس از بازگشت به تهران گفت: خداراشکر تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشتم و اکنون هم در تهران تمریناتم را دنبال می‌کنم. قرار است به زودی جلسه‌ای با صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک داشته باشم تا در این دیدار برنامه‌هایم را به او ارائه بدهم.

, حدادی پس از بازگشت به تهران گفت: , خداراشکر تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشتم و اکنون هم در تهران تمریناتم را دنبال می‌کنم. قرار است به زودی جلسه‌ای با صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک داشته باشم تا در این دیدار برنامه‌هایم را به او ارائه بدهم.,

مدال‌آور پرتاب دیسک المپیک که فعلاً بدون حضور مربی تمرینات خود را ادامه می‌دهد، افزود: پیگیری تمرینات بدون مربی چندان مفید نیست زیرا با حضور مربی تمرینات شکل بهتری به خود خواهد گرفت. برخی اوقات که تمرینات هوازی را انجام می‌دهم ضربان قلبم بالا می‌رود و به عدد ۱۸۰ می‌رسد که این موضوع هم طبیعی است. در این مدت به خوبی دوران استراحت را پشت سر گذاشته بودم و از هر لحاظ اکنون بهتر هستم و پس از نشست با رییس کمیته ملی المپیک بیشتر برنامه‌هایم مشخص خواهد شد.

, مدال‌آور پرتاب دیسک المپیک که فعلاً بدون حضور مربی تمرینات خود را ادامه می‌دهد، افزود: پیگیری تمرینات بدون مربی چندان مفید نیست زیرا با حضور مربی تمرینات شکل بهتری به خود خواهد گرفت. برخی اوقات که تمرینات هوازی را انجام می‌دهم ضربان قلبم بالا می‌رود و به عدد , ۱۸۰, می‌رسد که این موضوع هم طبیعی است. در این مدت به خوبی دوران استراحت را پشت سر گذاشته بودم و از هر لحاظ اکنون بهتر هستم و پس از نشست با رییس کمیته ملی المپیک بیشتر برنامه‌هایم مشخص خواهد شد.,

یکی از مهم‌ترین مسائلی که وضعیت حدادی را درحالتی نامعلوم قرار داده، شرایط پرداخت‌های مالی فدراسیون دوومیدانی به مربی و ماساژورش است. امید اول دوومیدانی ایران برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی در این باره بیان داشت: فدراسیون پرداخت بخشی از مطالبات مک ویلکینز مربی‌ام و همچنین ایگور مازگوف ماساژورم را در دستور کار خود قرار داده و امیدوارم زمانی برسد که با این دو نفر به صورت کامل تسویه حساب شود و وضعیت همکاری‌ام با سرمربی امریکایی به‌زودی مشخص شود؛ چرا که آنها زحمت زیادی برایم می‌کشند.

, یکی از مهم‌ترین مسائلی که وضعیت حدادی را درحالتی نامعلوم قرار داده، شرایط پرداخت‌های مالی فدراسیون دوومیدانی به مربی و ماساژورش است. امید اول دوومیدانی ایران برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی در این باره بیان داشت: فدراسیون پرداخت بخشی از مطالبات, مک, ویلکینز, مربی‌ام و همچنین ایگور مازگوف ماساژورم را در دستور کار خود قرار داده و امیدوارم زمانی برسد که با این دو نفر به صورت کامل تسویه حساب شود و وضعیت همکاری‌ام با سرمربی امریکایی به‌زودی مشخص شود؛ چرا که آنها زحمت زیادی برایم می‌کشند.,

حدادی منتظر مذاکرات نهایی‌اش با رئیس کمیته ملی المپیک است تا هم وضعیت تمرینی و اردویی‌اش مشخص شود و هم برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی تهران تصمیم نهایی را بگیرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه