اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

روزانه 630 هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود

روزانه 630 هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه روزانه 630 هزار عدد ماسک در استان زنجان تولید می‌شود گفت: ظرفیت تولید این واحدها بیش از این میزان بوده و در صورت تامین مواد اولیه می‌توان میزان تولید را افزایش داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت تولید ماسک در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر در استان زنجان 10 شرکت در حوزه تولید ماسک فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از این تعداد 5 واحد روزانه 30 هزار عدد ماسک تولید می‌کنند تصریح کرد: روزانه 630 هزار عدد ماسک توسط این واحد‌ها تولید می‌شود و به نوعی نیاز استان را تامین می‌کنند.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه ماسک n95 فلیتردار توسط دو واحد در مجموع 9 هزار عدد تولید می‌شود ابراز کرد: ماسک‌های سه لایه‌ای که تولید می‌شود در اختیار معاونت غذا و دارو علوم پزشکی قرار داده می‌شود.

,

وی در مورد مشکل مواد اولیه تولید ماسک در استان زنجان بیان کرد: این مشکل توسط مسئولان استانی به جد پیگیری می‌شود و با تامین مواد اولیه ظرفیت تولید واحدها افزایش خواهد یافت.

,

فغفوری با بیان اینکه مصرف ماسک در چند روز اخیر افزایش یافته است عنوان کرد: محدودیت مواد اولیه تولید ماسک وجود دارد و به دنبال تامین مواد اولیه هستیم که در صورت حل این مشکل قطعا میزان تولید آن افزایش خواهد یافت.

,

وی خاطر نشان کرد: مواد اولیه ماسک بیشتر از سایر استانها وارد می‌شود که به دنبال افزایش میزان واردات مواد اولیه تولید ماسک به استان هستیم.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد وضعیت تولید ژل و الکل ضدعفونی کننده در استان عنوان کرد: این مواد بیش از ظرفیت استان تولید می‌شود و به سایر استانها نیز ارسال می‌شود و هیچ محدودیتی در استان زنجان در عرضه مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه