اخبار داغ

فلاحی:

5 کیمته تخصصی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل شد

5 کیمته تخصصی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل شد
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست موضوع تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون یعنی کمیته‌های ۵ گانه آموزش و پرورش، آموزش عالی و پزشکی، تحقیقات و فناوری، دین و فرهنگ و غیر انتفاعی مطرح و اسامی آنها تعیین شد که هر یک سه تا ۶ عضو خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات نشست صبح امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست موضوع تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون یعنی کمیته‌های ۵ گانه آموزش و پرورش، آموزش عالی و پزشکی، تحقیقات و فناوری، دین و فرهنگ و غیر انتفاعی مطرح و اسامی آنها تعیین شد که هر یک سه تا ۶ عضو خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره بخش دوم نشست این کمیسیون گفت: در این نشست عادل‌آذر رئیس دیوان محاسبات و شجاعی دادستان این دیوان و معاونان حضور داشتند که گزارشی در عملکرد دیوان محاسبات ارائه شد ضمن اینکه با اعضای این کمیسیون تبادل نظر کردند.

,

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: در این کمیسیون رئیس دیوان محاسبات و دادستان دیوان درباره اقدامات محاسباتی این دیوان در بخش‌های آموزشی و تحقیقات مباحثی را مطرح کردند ضمن اینکه توضیحاتی در باره هیأت امنای دانشگاه‌ها مطرح شد.

,

فلاحی گفت: اعضای این کمیسیون درباره مباحث ارزی مرتبط با بخش‌های نظارتی این کمیسیون مباحثی مطرح کردند. ولی به دلیل اینکه وقت لازم را نداشتیم قرار شد که جلسه مجددی برای ادامه توضیحات برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه