اخبار داغ

آیت الله علوی گرگانی:

بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد

بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: نیروهای مسلح نقش مهمی در امنیت کشور دارند از این‌رو بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات وزارت دفاع در خود کفایی کشور در نیازهای نیروهای نظامی اظهارداشت: معنویت از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و همه پیشرفت‌ها باید با بصیرت، آگاهی و توکل به خدا میسر شود. 

وی با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در دفاع از کشور به افزایش بصیرت در بین کارکنان و مسئولان وزارت دفاع تاکید کرد و گفت: نیروهای مسلح نقش مهمی در امنیت کشور دارد از این‌رو بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد. 

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه به مسئولان وزارت دفاع توصیه کرد: نمایش قدرت نظامی کشور به دنیا به تنهایی برای امنیت کافی نیست و باید اقتدار معنوی جوانان این کشور به جهان معرفی کنید تا مانع محقق شدن توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی در داخل شود. 

دراین دیدار حجت الاسلام آقاجان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنها، نظارت بر رعایت موازین شرعی در قوانین آئین نامه‌ها وزارت دفاع را از مهمترین وظایف این نهاد دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار افزایش قدرت تسلیحاتی و رزم خود، با بصیرت و عمق نگاه راهبردی، هرگونه حرکت و اقدام مذبوحانه دشمنان را رصد و جانانه از کیان و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در صنعت دفاعی بومی گفت: تولید هواپیمای جنگنده کوثر، سامانه هوایی ۳۷۳ برای شناسایی و نابودی هواپیمای دشمن در آسمان ایران و تولید ماهواره پیشرفته فضاپیمابر از جمله فعالیت‌های متخصصان وزارت دفاع در ماه‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه