اخبار داغ

حسینی عنوان کرد:

یکشنبه آخرین فرصت دولت برای ارائه طرح «مدیریت بازار مسکن»

یکشنبه آخرین فرصت دولت برای ارائه طرح «مدیریت بازار مسکن»
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر تا یکشنبه هفته آینده دولت برنامه خود را برای مدیریت بازار ارائه نکند، اعضای کمیسیون، طرح خود را نهایی و به مجلس ارائه می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت ، سید البرز حسینی در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با دستور کار بررسی وضعیت بازار مسکن، گفت: سومین نشست اعضای این کمیسیون با دستور کار بررسی بازار مسکن و برنامه های پیش روی برای رفع مشکلات بازار صبح امروز با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران بانک مرکزی و نماینده بخش خصوصی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز برخی از مسائل و محورهای مرتبط با حوزه مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در این جلسه موضوعاتی مانند تأمین منابع مالی، تأمین زمین و تأمین مصالح ارزان قیمت رسیدگی شد.

,

وی گفت: آنچه که واضح و مبرهن است که دولت بابت طرح مسکن ملی اقداماتی صورت داده، اما در نشست های اخیر کمیسیون عمران مجلس مشخص شد که دولت برای رفع سریع مشکلات مسکن برنامه ریزی صورت نداده است، از این رو اگر تا یکشنبه هفته آینده دولت برنامه خود را برای مدیریت بازار ارائه نکند، اعضای کمیسیون، طرح خود را نهایی و به مجلس ارائه می کند.

,

حسینی ادامه داد: دولت باید میزان اراضی در اختیار خود را اعلام کند تا مشخص شود که اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح های تولید مسکن به شکلی تأمین خواهد شد. یکی دیگر از مسائل، نحوه مشارکت بانک ها در عرصه تولید انبوه مسکن است که این مسئله نیز مورد بررسی قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه