اخبار داغ

در گفتگو با شهردار یاسوج مطرح شد؛

برپایی چادر در پارک‌های مرکز استان ممنوع و تخلف است/ متخلفین جریمه و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

برپایی چادر در پارک‌های مرکز استان ممنوع و تخلف است/ متخلفین جریمه و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج در خصوص برپایی چادر در پارک های مرکز استان هشدار دادند و از جریمه و برخورد قضایی با متخلفان خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، با توجه به شیوع بیماری کرونا برپایی هر گونه چادر در پارک های شهر یاسوج ممنوع شد، اما در چند روز گذشته شاهد برپایی تعدادی چادر در پارک های شهر یاسوج و همچنین آبشار این شهر بودیم که این موضوع باعث ایجاد نارضایتی در میان مردم شهر شده بود.گزارش کامل را اینجا بخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, اینجا,

این پایگاه خبری نیز طبق تماس مخاطبان گزارشی از پارک های شهر یاسوج منتشر کرد که با وجود ممنوع بودن برپایی چادر، اما تعدادی چادر در پارک های شهر برپا شده بود، در همین خصوص با شهردار یاسوج و استاندار کهگیلویه و بویراحمد مصاحبه ای داشتیم که می خوانید.

,

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: برپایی چادر ممنوع است و هرکسی نصب کند تخلف محسوب می شود و جریمه می شوند ، هیچ فردی حق برپایی چادر را ندارد، اگر مقاومت کردند باید به دادگاه معرفی شوند.

,

, ,

شهردار یاسوج نیز در واکنش به این خبر به خبرنگار صبح زاگرس گفت: بر پایی چادر در پارک ها در هر شرایطی ممنوع است و مختص کرونا نیست در سال های گذشته نیز برنامه عدم برپایی چادر وجود داشت، اما حساسیت به اندازه امروز نبود.

,

مقدم بیان کرد:  با توجه به مسافرت هایی که اواخر شب به شهر می شود ، آن مسافر برای در امان ماندن از حشرات و یا موراد دیگر چادر بر پا می کند، که شهرداری یاسوج تا کنون نسبت به جمع اوری چادرها اقدام کرده است اما برخی از آن ها واقعا مقاومت می کنند.

,

وی افزود: برخی از آن ها ضوابط و دستوالعمل ها را نمی دانند و این موضوع باعث  ایجاد تنش هایی می شود، در این خصوص به همکاران مان توصیه کردیم اکیدا از درگیر شدن خودداری کنند و با گفتمان خلاف بودن این کار را بیان کنند که اگر باز هم مقاومت کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

,

, ,

شهردار یاسوج  عنوان کرد: این موضوع را ما بیشتر در پارک های شهری و آبشار می بینیم که در واقع به کمتر از یک درصد رسیده است ، یک زمانی پارک های ما پر از چادرهای رنگی بود اما امروز شاید یک یا دو چادر دیده شود که در آن مورد هم ما سریع وارد عمل می شویم.

,

مقدم تصریح کرد: قرار شد تیمی متشکل از نیروی انتظامی، نماینده فرماندار، نماینده مرکز بهداشت و شهرداری این کار را انجام دهند شهرداری اکنون این کار را انجام می دهد اما می طلبد با توجه به این روند صعودی که در استان وجود دارد دستگاه ها نیز همکاری کنند.

,

 شهردار در پایان گفت: اکنون ما به اطلاع رسانی نیاز داریم باید فرهنگ سازی انجام شود، اکنون شهرداری با برگزاری جشنواره های مختلف این پیام که ما کرونا را شکست می دهیم را از زبان هنرمند به جامعه مخابره می کند، هر شهروند باید خودش یک رسانه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه