اخبار داغ

دیدار ناظمی با اعضای هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان تهران/ اصغرپور: همه به آینده فدراسیون امیدوار شده اند

دیدار ناظمی با اعضای هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان تهران/ اصغرپور: همه به آینده فدراسیون امیدوار شده اند
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعضای هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان تهران دیدار کرد.
[

,

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی به درخواست هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان تهران، با اعضای این هیات صبح امروز در محل آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار که با حضور شهزاد کیانی دبیر کل، مسعود رهنما نایب رئیس و مهدی شریعتی رئیس کمیته آموزش فدراسیون برگزار شد، اصغر پور سرپرست هیات استان تهران و ۳۰ نفر از ورزشکاران و پیشکسوتان این استان حضور داشتند، که ضمن تشکر از اقدامات خوب صورت گرفته در این مدت کوتاه، به ارائه مسائل، موضوعات و دغدغه های خود پرداختند.

,

تشکر از اقدامات اخیر فدراسیون، نگاه ویژه به موضوع تبلیغات، پیگیری حضور بانوان، اهمیت به موضوع پیشکسوتان، بهره برداری بیشتر از ظرفیت ها، بالابردن مدت زمان پخش های تلویزیونی و... از جمله موضوعاتی بود که ورزشکاران و پیشکسوتان استان تهران مطرح کردند.

,

*ناظمی: به حوزه بانوان نگاه ویژه ای داریم

, *ناظمی: به حوزه بانوان نگاه ویژه ای داریم,

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بر اهمیت درآمدزایی در این ورزش تاکید کرد و گفت: هر کسی می تواند با هزینه کرد زیاد ادعای مدیریت کند در صورتی که این مدیریت نیست بلکه مدیر باید با استفاده از ظرفیت های موجود درآمدزایی و این درآمد را خرج این رشته کند.

,

مازیار ناظمی در این دیدار که به در خواست هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان تهران برگزار شد، از زحمات و فعالیت های خوب هیات استان تهران و ورزشکاران و پیشکسوتان این استان تشکر کرد و گفت: مدیریت مناسب و فعالیت هدفمند از شاخصه های یک مدیر خوب است.

,

ناظمی بر اهمیت درآمدزایی در این ورزش تاکید کرد و گفت: هر کسی می تواند با هزینه کرد زیاد ادعای مدیریت کند در صورتی که این مدیریت نیست بلکه مدیر باید با استفاده از ظرفیت های موجود درآمدزایی کند و این درآمد را خرج این رشته کند.

,

وی با بیان این که مدیر باید هدفمند و اصولی عمل کند، تاکید کرد: ما برای افتتاح این آکادمی ۳۳ روز تلاش شبانه روزی کردیم چون معتقدیم این آکادمی برای این رشد و توسعه این رشته به یادگار می ماند و متعلق به شخص خاصی نیست. مدیر باید از این نوع کارهای زیربنایی، اصولی و ماندگار که به رشد و توسعه کمک می کند، انجام دهد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به حوزه بانوان اشاره کرد و افزود: به حوزه بانوان فدراسیون نگاه ویژه ای داریم و بانوان باید روحیه مطالبه گری در بخش مدیریت ورزشی را داشته باشند و من هم سعی می کنم در حد امکان به این نگاه توجه کنم.

,

سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی با بیان این که همه با هم باید برای اعتلای این رشته و در مجموع ورزش کشور تلاش کنیم، گفت: بنده کاملا در دسترس و پاسخگوی ورزشکاران، پیشکسوتان و روسای هیات ها هستم و همیشه می توانند با بنده تماس مستقیم داشته باشند.

,

ناظمی با بیان این مطلب که این رشته باید بیشتر از قبل به افکار عمومی معرفی و تبلیغ شود، اظهار داشت: شماره تلفن من روی سایت و شبکه های اجتماعی موجود است و روزانه یکی دو ساعت را صرف ارتباط با علاقمندان و معرفی این رشته به افکار عمومی می کنم.

,

 *اصغرپور: همه به آینده فدراسیون امیدوار شده اند

,  *اصغرپور: همه به آینده فدراسیون امیدوار شده اند,

 در این دیدار اصغرپور سرپرست هیات استان تهران از قبول این جلسه و دیدار تشکر و ابراز امیدواری کرد با حضور مازیار ناظمی و انرژی و فعالیت بالایی که وارد این فدراسیون کرده، روسای هیات ها و دیگر اعضای این خانواده هم با تاسی از این رویه مثبت فعالیت و حرکت رو به جلوی خود را سرعت بخشند.

,

اصغرپور با اشاره به اقدامات موثر فدراسیون در این مدت کوتاه، گفت: با پتانسیل و حرکت سریع رو به جلویی که آقای ناظمی در فدراسیون ایجاد کرده است، امسال فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ارزیابی های وزارت جزو بهترین فدراسیون های کشور قرار خواهد گرفت.

,

سرپرست هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان تهران با بیان این که این فدراسیون و رشته های زیر مجموعه آن ظرفیت و علاقه مندان زیادی دارد، گفت: ظرفیت های این رشته تا کنون کمی دچار غفلت شده بود که با ورود آقای ناظمی به این فدراسیون و توجه و ارزشی که برای ورزشکاران، پیشکسوتان و مباحث آموزشی و رسانه ای قائل هستند دوباره خون تازه ای به فدراسیون و رشته های زیر مجموعه آن وارد شده و همه به آینده این فدراسیون امیدوار شده اند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه