اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه:

کرمانشاه در وضعیت قرمز مصرف برق قرار گرفت/ مردم رعایت نکنند، خاموشی اعمال می‌شود

کرمانشاه در وضعیت قرمز مصرف برق قرار گرفت/ مردم رعایت نکنند، خاموشی اعمال می‌شود
امیدعلی مرآتی گفت: استان کرمانشاه در وضعیت قرمز مصرف برق قرار گرفته است و اگر مردم مصرف را مدیریت نکنند، خاموشی اعمال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیدعلی مرآتی در گفتگو با  خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار کرد: در روزهای اخیر استان کرمانشاه از نظر مصرف برق در وضعیت قرمز قرار گرفته و با توجه به هماهنگی‌های قبلی که با مشترکین صنعتی، کشاورزی، ایستگاه‌های سی. ان. جی و ادارات انجام شده و چهار هزار و ۵۰۰ تفاهم‌نامه منعقد شده، محدودیت مصرف برق در ساعت ۱۳ تا ۱۷ برای این واحدها اعمال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۲۰ ساعت برق مصرفی مشترکین کشاورزی که با آنها تفاهم‌نامه انعقاد شده رایگان خواهد بود و برای مشترکین ایستگاه‌های گاز، صنعتی و اداراتی که از دیزل ژنراتور استفاده کنند تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته می‌شود.

مرآتی گفت: در حال حاضر بار مصرفی برق کرمانشاه افزایش یافته و هوا نیز گرم‌تر شده بنابراین به طور جدی نیازمند مدیریت مصرف برق هستیم.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر استان کرمانشاه از نظر مصرف برق در وضعیت بحرانی قرار دارد و اگر ظرف یکی دو روز آینده مشترکین خانگی، تجاری و اداری مصرف برق را مدیریت نکنند خاموشی‌های با برنامه اعمال خواهد شد.

وی گفت: همچنین اداراتی که دیزل ژنراتور دارند برق آنها قطع خواهد شد تا برای تأمین برق از دیزل استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازه زمانی ساعت ۱۳ تا ۱۷ نیازمند همکاری مردم هستیم و قبل و پس از این ساعت اگر بار مصرفی هم افزایش یابد مشکلی ایجاد نخواهد شد بنابراین مشترکین در ساعات پیک مصرف از لوازم برقی پرمصرف استفاده نکنند.

این مسئول با بیان اینکه مشترکین خانگی باید دمای کولر گازی را بر روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال سالی بحرانی خواهد بود و بار مصرفی و دمای هوا نیز افزایش یافته و همچنین با توجه به قرارگیری در وضعیت شیوع کرونا سه روز در استان کرمانشاه از نظر مصرف برق در وضعیت قرمز قرار گرفتیم.

مرآتی بیان داشت: در حال حاضر با ۷۰ ایستگاه سی ان جی تفاهم‌نامه منعقد شده و برق آنها در ساعت ۱۳ تا ۱۷ دو ساعت یک بار قطع خواهد شد بدون اینکه خللی در فعالیت آنها وارد شود.

وی عنوان کرد: همچنین بر اساس بخشنامه ابلاغ شده ادارات باید دیزل ژنراتور داشته باشند و ۲۰ درصد برق مصرفی را از منابع تجدیدپذیر انرژی تأمین کنند، اما متأسفانه همکاری نمی‌کنند، بنابراین در صورتی که بار مصرفی برق ادارات افزایش یابد برق آنها قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای تابستان تاکنون شاهد افزایش ۹ درصدی مصرف برق در استان کرمانشاه بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه