اخبار داغ

«قاب عشق» را برای تشکر از کادر درمان نوشتم/ ساخت اپرا برای کودکان در قرنطینه

«قاب عشق» را برای تشکر از کادر درمان نوشتم/ ساخت اپرا برای کودکان در قرنطینه
قطعه «قاب عشق» با آهنگسازی بهزاد عبدی و اجرای ارکستر سمفونیک صدا و سیما به زودی منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد عبدی آهنگساز درباره کارهای جدید خود گفت: قطعه «قاب عشق» را برای کادر درمان آهنگسازی کرده ام که این اثر حدود هشت دقیقه موسیقی است و قرار است توسط ارکستر سمفونیک صدا و سیما ضبط و اجرا شود. این اثر موسیقایی را به کادر درمان تقدیم می کنیم زیرا در این مدت واقعا زحمات زیادی کشیدند. همچنین در حال مذاکره برای انتخاب خواننده برای این اثر هستیم که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهزاد عبدی , قاب عشق,

این آهنگساز با اشاره به اینکه در ایام قرنطینه مشغول آهنگسازی بوده است، تاکید کرد: در این ایام یک اپرای کودک را تمام کردم و زمانیکه شرایط کرونا بهتر شود کارهای موسیقی فیلم را هم شروع می کنم. به نظر من بهترین گزینه در این ایام برگزاری کنسرت آنلاین است، البته زندگی بسیاری از هنرمندان از طریق ارتباط با مخاطبان می گذرد یعنی اینکه هنرمندان بدون حضور مخاطبان درآمدزایی نخواهند داشت.

, اپرای کودک,

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت در این شرایط به نفع هیچ کس نیست، خاطرنشان کرد: من برای سلامت خودم و تمام مردم ایران نه کنسرت برگزار می کنم و نه در کنسرتی شرکت می کنم البته این را هم قبول دارم چون اتحادیه و حقوق مشخصی نداریم هنرمندان مجبور هستند حتی در این شرایط برای گذراندن زندگی خود کنسرت برگزار کنند. متاسفانه بعضی ها این بیماری را جدی نگرفتند ولی اگر عده ای فکر می کنند می توانند پروتکل های بهداشتی را واقعا رعایت کنند و خودشان را در مقابل دیگران مسئول بدانند برگزاری کنسرت ها خوب است فقط مهم این است که همه رعایت کنند و سلامتی دیگران باید برای همه ما مهم باشد.

,

این آهنگساز در پایان گفت: همان طور که قبلا اشاره کردم بهتر است در این شرایط کنسرت های آنلاین برگزار کنیم زیرا این کنسرت ها هم برای هنرمندان خوب است و هم سلامت جامعه به خطر نمی افتد. همچنین باید بعد از برگزاری کنسرت ها کسانیکه این کنسرت ها را برگزار کردند درباره خوب یا بد بودن برگزاری کنسرت ها صحبت کنند تا بتوانیم به یک نتیجه درست برسیم.

,

انتهای پیام/

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه