اخبار داغ

دفاعیه مدیرعامل فولاد درباره تست کرونای جنجالی

آذری: جرات ندارند تست های ما را رد کنند/ بحثی برای راستی آزمایی نداریم

آذری: جرات ندارند تست های ما را رد کنند/ بحثی برای راستی آزمایی نداریم
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: سی جرات این را ندارد که بگوید تست های شما رد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,




سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص "راستی آزمایی" هایی که این روزها برای آزمایشات کرونا درباره آن صحبت می شود؛ گفت: این واژه زیبنده فوتبال کشورمان نیست و نوعی توهین به جامعه فوتبال، جامعه پزشکی و آزمایشگاه ها است. آزمایشگاه هایی که در استان خوزستان از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود؛ تست را گرفتند. پس بحثی برای راستی آزمایی نداریم.

,
,
,
,

آذری اظهار کرد: من به سازمان لیگ انتقاد کردم و به آنها گفتم ما روز شنبه اعلام کردیم ۱۶ نفر از اعضای تیممان تست کرونایشان مثبت شده است. شما موظف بودید در پاسخ به این نامه بگویید: تست های انجام شده در کمیته پزشکی بررسی می شود. این تست ها یا مورد وثوق کمیته پزشکی هست یا نه. اگر هست که جز تیم های بالای ۲۵% مبتلا قرار می گیرید و نمی توانید بازی کنید و ایزوله می شوید و اگر نیست باید با تمام بازیکنان وارد زمین بازی شوید. تا کنون در این زمینه مکاتبه ای صورت نگرفته است.

,

وی ادامه داد: در همان شنبه شب با حضور سیف، نبی، هراتیان، سرپرست سازمان لیگ و بهاروند جلسه ای تشکیل می شود و هیچکدام از این افراد تلفنشان را جواب ندادند. در این جلسه نهایتا لیست فولاد بررسی می شود و اذعان می کنند که چون شما سه نفر از اعضای تیمتان آی دی کارت نگرفته اند؛ تنها ۱۳ نفر از کسانی که تست داده اند مورد وثوق کمیته پزشکی هستند. بلافاصله در همان شب نامه ای به کارتابل سهیل مهدی ارسال می شود که این موضوع را به باشگاه فولاد ابلاغ کنید. اما تا این لحظه نامه ای به ما ارسال نشده است. یکشنبه نامه ای به ما ابلاغ شده مبنی بر اینکه بعد از ظهر یکشنبه ورزشکارانتان را به تهران بیاورید تا در آزمایشگاه ما مجددا تست بدهند.

,

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: تیمی که دو هفته پشت سر هم ۶ امتیاز گرفته و خودش را به رده سوم جدول رسانده است چرا باید چنین کاری کند! کسی جرات این را هم ندارد که بگوید تست های شما رد می شود. اگر چنین گفته بودند که با همین تست ها به زمین می رفتیم. اگر به صراحت به تیم می گفتند به زمین برویم و اگر باشگاه نساجی اعلام می کرد که چرا تیمی که تست کرونایش مثبت بوده را در مقابل ما حاضر کردید. تست ما یکبار در اهواز و یکبار در آزمایشگاه مسیح دانشوری تهران صورت گرفت که هر دو مورد تائید سازمان لیگ هستند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه