اخبار داغ

رئیس بسیج دانشجویی کشور مطرح کرد؛

هدف نخست بسیج دانشجویی، تربیت نیروی تراز برای انقلاب اسلامی

هدف نخست بسیج دانشجویی، تربیت نیروی تراز برای انقلاب اسلامی
محمد جواد نیک روش با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی می طلبد درحوزه اقتصادی نقش آفرینی ویژه داشته باشیم، گفت: دانشجویان و اساتید در راستای قوی شدن کشور نقش کلیدی دارند و هدف نخست بسیج دانشجویی، تربیت نیروی تراز برای انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ محمدجواد نیک ردش، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه افق مجموعه بسیج دانشجویی که امروز بیش از ۳۰ سال از تاسیس آن توسط امام راحل گذشته است ایجاد حکومت بزرگ اسلامی است، گفت: ما در گام نخست انقلاب، از آغاز نهضت تا پیروزی دفاع مقدس که برهه های حساس بودند روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و امروز در گام دوم قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی ادامه داد: امروز نحوه مواجه آمریکا و کشور های مدعی دیگر را با ویروس کرونا میبینیم و اگر با عملکرد مردم و کشور خودمان مقایسه کنیم خواهیم دید این موفقیت با این پدیده مرهون دوگامی است که با تحلیل منویات امامین انقلاب اسلامی به دست آمده است.

,

نیک روش با تاکید براینکه هدف نخست بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز برای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این ماموریت خطیر جز از بستر شناسایی و عمل به تکلیف محقق نمی شود.
وی ماموریت دوم بسیج دانشجویی را ایفای نقش در عرصه های مختلف برای حل مسائل انقلاب عنوان کرد و گفت: اینک مواجه با حملات دشمن در نبرد اقتصادی و عرصه های مختلف با مد نظر باشدد.

,
,

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور  با بیان اینکه پیشرو و پیشگام ظرفیت ها در کشور نهاد علم است، افزود: مشخصا دانشجوها باید حضور داشته باشند که از نیرو و شور ویژه ای برای پیشتازی در مسیر انقلاب اسلامی برخور دارند.

,

نیک روش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه فرمودند بسیج دانشجویی رویکرد مسله محور را شروع کرده که دغدغه چندساله من بوده و کاربزرگی است باید با جدیت دنبال شود، خاطر نشان کرد: ما تا رسیدن به نقطه مطلوبی که طراحی شده فاصله داریم اما با توجه به اینکه طی ماه های اخیر دوبار توسط رهبری مورد تاکید و تمجید قرار گرفته است با قدرت به مسیر ادامه می دهیم.
وی با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی می طلبد درحوزه اقتصادی نقش آفرینی ویژه داشته باشیم، گفت: دانشجویان و اساتید در راستای قوی شدن کشور نقش کلیدی داشته و یکی از بخش های مهم در حوزه اقتصاد موضوع تولید به ویژه در کشاورزی است.

,
,

رییس بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه مسئله شناسی درست و نگاه منظومه ای به مسائل برای کشف پاسخ و راه حل نظری مهم است، خاطرنشان کرد: همراهی افکار عمومی در این مسیر کمک می کند تا به هدف برسیم به همین علت رهبر انقلاب تاکید دارند دانشجویان باب گفت و گو را باز کنند.

,

نیک روش با بیان اینکه امید است ناحیه بسیج دانشجویی همدان هسته سختی برای سازماندهی و پشتیبانی گفتمان سازی در استان و کشور باشد، اظهار کرد: باید شیرینی این حرکت به کام مردم چشیده شود و کشور ما الگو خوبی برای سایر کشورها باشد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه