اخبار داغ

رئیس بسیج فرهنگیان کشور:

مزیت دانشگاه شهید رجایی آموزش علم نافع است

مزیت دانشگاه شهید رجایی آموزش علم نافع است
سردار مطهری گفت: پایگاه شهید زالی دانشگاه شهیدرجایی باید در دو محور بیرون دستگاهی و درون دستگاهی متحول شود. این تحول با ایجاد هیات های اندیشه ورزی محقق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بسیج فرهنگیان، صبح امروز دوشنبه نشست هم اندیشی با رییس و اعضای شورای بسیج دانشگاه با حضور سردار عباس مطهری رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور برگزار گردید.سردار مطهری با اشاره به جهادی بودن کار معلمی گفت: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با علم آموزی نافع و تربیت و پرورش معلم از جایگاه کم نظیری برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس بسیج فرهنگیان کشور گفت: پایگاه شهید زالی دانشگاه شهیدرجایی باید در دو محور بیرون دستگاهی و درون دستگاهی متحول شود. این تحول با ایجاد هیات های اندیشه ورزی محقق خواهد شد.

,
 با این نگاه بدیهی است ساختار تخصصی بسیج دانشگاه شهیدرجایی متفاوت تر می شود.
,
وی در پایان گفت: از پایگاه بسیج این دانشگاه دو انتظار متصور است نخست پیش روندگی که با انسجام درونی محقق میگردد و دوم پیش برندگی که ناظر به نقش آفرینی تخصصی است.
,
 
,
رویکرد تخصصی عمل کردن پایگاه بسیج فرهنگیان ایده بدیع و موثری خواهد بود
, رویکرد تخصصی عمل کردن پایگاه بسیج فرهنگیان ایده بدیع و موثری خواهد بود,
وی افزود: بسیج هوشمندانه بوجود آمد و فرهنگ بسیج ریشه در باورهای مردم ما دارد به گونه ای که در حوادث و عرصه های مختلف حضور تاثیر گذار اجتماعی بسیج را شاهد هستیم.
,
 
,
دکتر عظمتی در ادامه بیان داشت: روحیه بسیجی یعنی اینکه بکارگیری تدبیر در امور مختلف این روحیه اتفاقا در دوران جنگ نرم بیشتر ضرورت دارد.
,
 
,
رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه اظهار امیدواری کرد که این جلسات ادامه پیدا کرده چرا که می تواند در کارآمدی اهداف بلند دانشگاه موثر واقع گردد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه