اخبار داغ

جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی خبر داد؛

شناسایی ۱۸۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت/ جمع فوتی‌ها به ۵۲۵ نفر رسید

شناسایی ۱۸۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت/ جمع فوتی‌ها به ۵۲۵ نفر رسید
محبی از شناسایی ۱۸۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، ایرج محبی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز ۱۶ تیرماه و طی ۲۴ ساعت منتهی به این تاریخ، ۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تعداد افراد بستری با تشخیص ابتدایی کرونا، ۸۰۲ نفر است که از این تعداد ۳۰۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا و ۴۹۵ نفر هم مشکوک به این بیماری هستند که پس از انجام آزمایشات مربوطه به صورت نهایی و قطعی اعلام می شود.

,

جانشین قرارگاه دانشگاهی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی، عنوان کرد: ۱۷۲ بیمار کرونایی در بخش آی سی یو بستری هستند که از این تعداد ۵۱ نفر زیر دستگاه ونتیلاتور نفس می کشند و شرایط نامساعدی دارند.

,

وی، از درگذشت ۱۰ نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۶ تیرماه نیز خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ نفر در ارومیه، ۲ نفر در میاندوآب، ۲ نفر در بوکان و در شهرستان های پیرانشهر، مهاباد و اشنویه نیز یک نفر بودند.

,

محبی، ادامه داد: تعداد کل فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به ۵۲۵ نفر رسید که آمار در حال افزایش است.

,

وی، در پایان ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط شهروندان، بیان داشت: ممانعت از تجمع در مراسمات، حضور اندک در فروشگاه ها و مراکز شلوغ شهرها و نیز شست و شوی دست ها با آب و صابون از جمله مواردی است که می توان با رعایت آن ها از ابتلا به بیماری کرونا پیشگیری کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه