اخبار داغ

قراردادهای پر سر و صدا؛

والیبال سایپا از فوتبال پیشی گرفت!/ حاشیه به رنگ نارنجی

والیبال سایپا از فوتبال پیشی گرفت!/ حاشیه به رنگ نارنجی
تیم والیبال سایپا پیش از آغاز رقابتهای این فصل لیگ برتر دچار حاشیه های عجیبی شده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه سایپا با حضور حبیبی کاشانی به عنوان مدیرعامل در فصل جاری با تحولات قابل توجهی روبرو شده است. صرفنظر از تیم فوتبال این باشگاه که در حوالی آن اخبار مهمی درباره استخدام یک سرمربی بزرگ وجود دارد، تیم والیبال سایپا بدل به کانون اتفاقات جذابی شده که حرف اول والیبال ایران در این روزهاست. تیمی که با بریز و بپاش فراوان و جذب ستاره های بزرگ و دانه درشت همچون محمد موسوی لژیونر سرشناس والیبال، حتی توانسته تیم فوتبال این باشگاه را تحت الشعاع قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سایپا کار خود را برای حضور در لیگ برتر والیبال فصل آینده خیلی زود شروع کرد و در گام نخست مصطفی کارخانه سرمربی کهنه کار والیبال ایران را به خدمت گرفت و در ادامه ستاره های بزرگی از جمله موسوی را به تور انداخت.

,

ترکتازی و بریز و بپاش نارنجی ها در والیبال با سر و صدا و انتقادات فراوانی همراه بود و همین سبب شده تا مسابقات آغاز نشده، سایپا اسیر حاشیه های عجیب و غریبی شود.

,

اعلام مبالغ غیررسمی از قرارداد بازیکنان سایپا موجب شد تا اهالی این رشته نسبت به تیم بستن کارخانه گلایه‌هایی را مطرح کنند، اما حالا خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا درصدی از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را پیش از شروع رقابت‌ها کسر کنند.

,

گفته می‌شود انصراف یکی از اسپانسرهای این باشگاه موجب شده تا خودروسازان برای جلوگیری از مشکلات بعدی تصمیم به این کار بگیرند. فعلا موضوع 10  درصد ار مبالغ قرارداد مطرح شده است که برخی از بازیکنان نسبت به آن اعتراض دارند.

,

*کارخانه: اعتراضی نیست؛ اینها شایعه است!

, *کارخانه: اعتراضی نیست؛ اینها شایعه است!,

با وجود این مصطفی کارخانه حرف و حدیث ها و شایعات موجود را تکذیب می کند. کارخانه درباره شایعه اختلافات پیش آمده در تیم والیبال سایپا گفت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. یکی از منضبط ترین، منسجم ترین و متحدترین تیم های حاضر هستیم. اتحاد و همبستگی لازم را داریم و کارمان را انجام می دهیم.

,

 

,

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره کاهش رقم قراردادها نیز گفت: خیر، چنین چیزی نیست. شرایط تیم خوب است.

,

کارخانه در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه است و برخی می گویند بالا گرفتن اعتراضات سبب شده تا او عطالی کار در نارنجی ها به لقایش ببخشد اما خود او با قاطعیت این شایعه را تکذیب می کند.

,

وی رفتن خود از تیم را نیز تکذیب کرد و گفت: فعلاً هستم و این خبرها دروغ است. این دشمنی محض است. آدم های کوتاه نظر و مریض این کارها را می کنند. حسادت است، چون خودشان نتوانستند چنین شرایطی داشته باشند حسادت می کنند. تیم منسجمی داریم و باشگاه عالی است.

,

سایپا یکی از تیم‌های ریشه‌دار و البته نایب قهرمان فصل گذشته است که ظاهراً خیلی زود دچار مشکل شده و باید دید که مسئولان برای رفع این مشکل چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه