اخبار داغ

سینا صنعت ایذه غایب بزرگ رقابت های امسال؛

لیگ برتر کشتی| پرافتخارترین تیم فرنگی کنار کشید/ لیگ برگزار می شود؟

لیگ برتر کشتی| پرافتخارترین تیم فرنگی کنار کشید/ لیگ برگزار می شود؟
پرافتخارترین تیم فرنگی از رقابت های لیگ برتر کشتی کنار کشید. لیگی که مشخص نیست اصلا با این شرایط برگزار خواهد شد
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه فدراسیون کشتی برنامه ریزی مفصلی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی در سال جاری داشته، اما هنوز رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی آغاز نشده و البته به صورت روشن مشخص نیست این مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اگرچه فدراسیون کشتی برای برگزاری این رقابتها اهتمام ویژه ای دارد اما شرایط تیم های حاضر در این رقابتها هنوز مشخص نیست. در همین راستا پرافتخارترین تیم لیگ کشتی از حضور در رقابتهای این فصل کنار کشید.

,

پرافتخارترین تیم خوزستان از حضور در پیکارهای لیگ امسال انصراف داد. تیم سینا صنعت ایذه که پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور داشت امسال قصد تیم داری ندارد. مسئولان باشگاه سیناصنعت ایذه در حالی تصمیم به انصراف از حضور در رقابتهای لیگ کشتی گرفتند که این باشگاه پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ کشتی فرنگی  کشور حضور داشت و همواره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شد.

,

باشگاه سینا صنعت ایذه به عنوان پرافتخارترین تیم استان خوزستان، چهار عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر کشور و همچنین یک عنوان قهرمانی، سه نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی رقابتهای قهرمانی باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد.

,

هوشنگ حاتمی سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه، عدم حمایت کافی، وجود مشکلات مالی و همچنین شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا را به عنوان دلایل انصراف این باشگاه از حضور در رقابتهای لیگ اعلام کرد.

,

 

,

ملک‌محمد بویری:عدم حضور سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشور قطعی است

, ملک‌محمد بویری:عدم حضور سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشور قطعی است,

سرمربی تیم کشتی سیناصنعت ایذه گفت: مسئولان ورزش خوزستان نسبت به این تیم کم‌لطفی داشته‌اند، گفت: بی‌مهری مسئولان ورزش و همچنین مشکلات مالی باعث شد که سینا صنعت ایذه باوجود شایستگی‌های فراوان، در فصل جدید لیگ برتر کشتی کشور تیم‌داری نکند.

,

وی خاطر نشان کرد: مدیرکل فعلی ورزش و جوانان خوزستان نیز حتی یک جلسه با مسئولان باشگاه برگزار نکرد و با چنین رفتارهایی واقعا بی‌انگیزه شدیم. ضمن این‌که امسال با بحث کرونا مواجه شدیم و به دلیل مشکلات مالی و چنین رفتارهایی از سوی مسئولان، اسپانسر دیگر راغب به تیم‌داری در لیگ برتر نبود.

,

هر چند تا شروع رقابت های لیگ برتر ممکن است مسئولان تیم سینا صنعت از تصمیم خود منصرف شوند اما هوشنگ حاتمی سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه از حمایت نکردن مسئولان، مشکل مالی و شرایط کرونایی کشور به عنوان دلایل اصلی انصراف از مسابقات لیگ برتر کشتی یاد کرده است.

,

از سوی دیگر سخنگوی فدراسیون کشتی برگزاری لیگ را منوط به عادی شدن شرایط دانست تا بدین ترتیب برگزاری مسابقات در فصل جاری با وجود همه تبلیغات در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

,

امامی در این باره گفت:: اولویت تمامی برنامه های فدراسیون کشتی منطبق با حفظ سلامتی کشتی‌گیران و تمامی عوامل اجرایی کشتی است و تا اطمینان کامل از بهبود شرایط کنونی، هیچ برنامه و رویدادی در کشتی برگزار نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه