اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

اعتراف رمضان زاده به درستی تحلیل منتقدان برجام/ ایران می تواند از برجام خارج شود؟

اعتراف رمضان زاده به درستی تحلیل منتقدان برجام/ ایران می تواند از برجام خارج شود؟
یکی از عناصر اصلاح طلب با بیان اینکه امکان خروج از برجام نیست به صورت تلویحی انتقادات اصلاح طلبان از عدم تضمین گرفتن در برجام را تایید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت ایران در برجام این برهه از زمان که آمریکایی ها از آن خارج شدند و اروپایی ها با بی تعهدی به وظایف خود عمل نمی کند، چگونه است. در این زمینه چندی پیش، «محسن جلیلوند»، کارشناس بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانا با بیان اینکه امید به احیای برجام نمی توان داشت، گفت: « آمریکایی‌ها دیگر به برجام بر نخواهند گشت. برجام به آی سی یو رفته و ایران هم نمی تواند با این شرایط در برجام بماند و اگر از آن خارج شود تبعات خودش را دارد.» 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, « آمریکایی‌ها دیگر به برجام بر نخواهند گشت. برجام به آی سی یو رفته و ایران هم نمی تواند با این شرایط در برجام بماند و اگر از آن خارج شود تبعات خودش را دارد.» ,
حتی اصلاح طلبان تندرو نیز این وضعیت ایران در برجام که به نوعی آچمز شدن است، را مورد اشاره قرار داده و به آن اعتراف کرده اند.
,
 
,
در همین رابطه، عبدالله رمضان زاده با اشاره به انتقادات به برجام بیان کرد: «خانم ها و آقایان عضو مجلس که مدعی مخالفت با برجام هستید و آن را خیانت می دانید، اگر صادق هستید و جرات دارید با ارائه طرح از آن خارج شوید. محک صداقت مجلس انقلابی و جهادی.»
, در همین رابطه، عبدالله رمضان زاده با اشاره به انتقادات به برجام بیان کرد: «خانم ها و آقایان عضو مجلس که مدعی مخالفت با برجام هستید و آن را خیانت می دانید، اگر صادق هستید و جرات دارید با ارائه طرح از آن خارج شوید. محک صداقت مجلس انقلابی و جهادی.», در همین رابطه، عبدالله رمضان زاده با اشاره به انتقادات به برجام بیان کرد: «خانم ها و آقایان عضو مجلس که مدعی مخالفت با برجام هستید و آن را خیانت می دانید، اگر صادق هستید و جرات دارید با ارائه طرح از آن خارج شوید. محک صداقت مجلس انقلابی و جهادی.»,
 
,
, , , ,
 
,
اعتراف تلویحی رمضان زاده به تحلیل‌های منتقدین برجام از آنجایی است که با توجه به تنظیم متن برجام و ضمانت‌های که دادیم کسی جرات خروج از آن را ندارد.
, اعتراف تلویحی رمضان زاده به تحلیل‌های منتقدین برجام از آنجایی است که با توجه به تنظیم متن برجام و ضمانت‌های که دادیم کسی جرات خروج از آن را ندارد., اعتراف تلویحی رمضان زاده به تحلیل‌های منتقدین برجام از آنجایی است که با توجه به تنظیم متن برجام و ضمانت‌های که دادیم کسی جرات خروج از آن را ندارد.,
 
,
بسیاری از منتقدان بیان می کنند که این وضعیت به این سبب است که دیپلمات های ایرانی تضمین های لازم را از طرف غربی در برجام نگرفتند و در برابر درخواست منتقدان در آن زمان اعلام کردند که امضای فردی مثل کری، وزیر خارجه وقت آمریکا تضمین است که با روی کار آمدن ترامپ و خروج بدون هزینه آمریکا از برجام مشخص شد که این ادعاها چندان قابل اعتنا نیست. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه