اخبار داغ

میوه‌فروشی که با شهدا معامله می‌کند

حرکت آتش به اختیار میوه‌فروش یزدی؛ از خرید جهیزیه با سود حلال تا عرضه میوه باقیمت پایین

حرکت آتش به اختیار میوه‌فروش یزدی؛ از خرید جهیزیه با سود حلال تا عرضه میوه باقیمت پایین
سوروکیان علی‌آباد میوه‌فروش یزدی گفت: ما به شهدا اعتقادداریم و حرکت اصلی ما نیز باهدف خرید جهیزیه برای نوعروسان بی‌سرپرست و عرضه میوه با سود کم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین سوروکیان علی‌آباد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به هدف راه‌اندازی میوه‌فروشی سیب سرخ با سود کمتر نسبت به میوه‌فروشی‌های دیگر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در منطقه بزرگ آزادشهر میوه‌فروشی‌های کوچک، با تعداد زیاد و قیمت‌های بالا فعالیت می‌کنند سبب شده که شاید بسیاری نتوانند نسبت به خرید انواع میوه اقدام میوه اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مسئول فروشگاه بزرگ میوه و تره‌بار سیب سرخ اضافه کرد: به همین دلیل با مشورت با چند نفر از دوستان بر آن شدیم تا میوه‌فروشی را راه‌اندازی کنیم تا مردمی که دسترسی به میوه باکیفیت و ارزان‌قیمت ندارند هم بتوانند خرید کنند.

,

, ,

وی اضافه کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، کسانی که برای اولین بار به این میوه‌فروشی مراجعه کردند برای بار دوم و سوم هم برای خرید حضور پیدا کردند که نشان از رضایت عمومی مردم از قیمت‌ها و اجناس این میوه‌فروشی می‌دهد.

,

 

,

خرید جهیزیه برای نوعروسان یزدی از سود حاصله از میوه‌فروشی

, خرید جهیزیه برای نوعروسان یزدی از سود حاصله از میوه‌فروشی, خرید جهیزیه برای نوعروسان یزدی از سود حاصله از میوه‌فروشی,

سوروکیان علی‌آباد با اشاره به اینکه 10 درصد از سود حاصله از فروش میوه‌ها را نذر در راه حضرت اباالفضل العباس کردیم اذعان داشت: همچنین درصدی از این سود این میوه‌فروشی برای جهیزیه دختران نوعروس و یا کسانی که ازدواج‌کرده‌اند و به خاطر جهیزیه با مشکل روبه‌رو شده‌اند اختصاص دادیم.

,

, ,

میوه‌فروش یزدی عنوان کرد: اولویتی که در نظر گرفتیم برای دخترانی بوده که به علت فوت پدر با مشکل تهیه جهیزیه روبه‌رو شده‌اند تا ان‌شاءالله مشکلی از این عزیزان حل شود.

,

وی بابیان اینکه با راه‌اندازی این میوه‌فروشی قریب به 30 نفر مشغول به کارشده‌اند، گفت: ساعت کاری میوه‌فروشی سیب سرخ از ساعت 5 صبح آغاز و یک بامداد به اتمام می‌رسد و به همین دلیل در هر شیفت نزدیک به 15 نفر مشغول به کار می‌شوند.

,

سوروکیان علی‌آباد با اشاره به اینکه نیروهایی که در میوه‌فروشی سیب سرخ به کار گرفته‌شده‌اند، ابتدا گزینش می‌شوند ادامه داد: در این مجموعه یک روحانی مشغول به کار است و دلیل این‌همه وسواسی که برای ورود نیروها داریم به‌این‌علت است که چون با ناموس مردم در ارتباط هستیم باید امانت‌دار بوده و خیانتی صورت نگیرد.

,

, ,

میوه‌فروش یزدی اضافه کرد: در مجموعه‌ای که مشغول کار هستند افرادی با تحصیلات فوق‌لیسانس به کار گرفته‌شده‌اند که آن‌ها هم بر اساس اعتقادات قلبی خود به اینجا آمدند.

,

 

,

عرضه میوه صلواتی به‌صورت شبانه

, عرضه میوه صلواتی به‌صورت شبانه, عرضه میوه صلواتی به‌صورت شبانه,

وی به عرضه میوه صلواتی به‌صورت شبانه در میوه‌فروشی سیب سرخ اشاره و خاطرنشان کرد: تقریباً هر شب قریب به 200 میوه بسته‌بندی‌شده و به‌صورت صلواتی در داخل مغازه قرار دارد و هرکسی که احتیاج دارد می‌تواند از آن استفاده کند.

,

سوروکیان علی‌آباد عنوان کرد: در روز اول که مصادف با میلاد باسعادت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و افتتاح مغازه با حضور خدام حرم رضوی صورت گرفت، سه تُن گوجه‌فرنگی در اختیار همشهریان قرار گرفت تا به هر میزانی که نیاز دارند از آن بهره‌مند شوند.

,

 

,

تصاویر شهدا، مایه خیروبرکت است

, تصاویر شهدا، مایه خیروبرکت است, تصاویر شهدا، مایه خیروبرکت است,

میوه‌فروش یزدی با اشاره به اینکه تصاویر شهدا همیشه آرامش‌بخش و اطمینان دهنده و مایه خیروبرکت است گفت: با نصب تصاویر شهدا و علمای بزرگ استان خواستیم هر با مشاهده چهره این عزیزان، آن‌ها را ناظر ببینیم و هیچ‌گاه از راهی که شروع کرده‌ایم بازنمانیم.

,

, ,

وی با تأکید بر اینکه ما باید پیرو خط شهدا باشیم اظهار داشت: در این میوه‌فروشی تصاویر شهدای بسیاری وجود دارد تا بتوانیم راه این عزیزان را نصب العین خود قرار دهیم و هرلحظه که به تصاویر این عزیزان می‌نگریم متوجه باشیم که یک روزبه خاطر اعمال و رفتارمان مورد سؤال خواهیم بود و باید به بهترین شکل عمل کنیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه