اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

۵ تیم پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم خرم‌آباد اعزام می‌شود

۵ تیم پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم خرم‌آباد اعزام می‌شود
سرهنگ ملک آرا گفت: 5 تیم پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم خرم‌آباد برای ارائه خدمات درمانی و دارویی اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اعزام تیم های پزشکی، تخصصی، درمانی و دارویی از خدمات بسیج جامعه پزشکی است که تیم ها در مناطق محروم و حاشیه شهر، بیماران نیازمند را ویزیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا پنج تیم پزشکی و درمانی به مناطق محروم خرم آباد اعزام می شوند و خدمات مورد نیاز پزشکی و دارویی را به صورت رایگان به بیماران این مناطق ارائه می دهند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: دو تیم به منطقه خانجانخانی، دو تیم به دهستان کره گاه شرقی و یک تیم هم به منطقه پشته حسین آباد اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به اعزام تیم های تخصصی به مناطق عشایر نشین لرستان بیان کرد: این برنامه برای ارائه خدمات درمانی به مردم عشایر نشین در شهرستان های استان برگزار و به صورت چرخشی به مناطق عشایر نشین شهرستان های استان اعزام می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده تیم های تخصصی به منطقه عشایر نشین الیگودرز اعزام می شوند تا خدمات لازم را ارائه دهند که این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی  اجرا می شود.

,

سرهنگ ملک آرا با اشاره به اجرای این طرح در منطقه عشایر نشین ازنا افزود: هفته پیش ۱۰ تیم تخصصی به مدت دو روز با تخصص های قلب و عروق، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراح عمومی، پزشک عمومی، دندانپرشک، تغذیه، آزمایشگاه و داروخانه  در این منطقه مستقر شدند و به ۱۲۰۰ نفر خدمات درمانی و دارویی ارائه دادند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان افزود: در راستای طرح شهید رهنمون، مناطق محروم در هر شهرستان شناسایی شده و بسیج جامعه پزشکی خدمات مورد نیاز پزشکی و دارویی را به صورت مستمر در این مناطق ارائه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه