اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۵۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی ایجاد می‌شود

۵۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان لرستانی ایجاد می‌شود
فارسانی گفت: با توجه به سال جهش تولید و در راستای رفع مشکلات مددجویان، 5800 فرصت شغلی امسال برای مددجویان لرستان ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ۱۰۴ هزار خانوار در لرستان تحت پوشش کمیته امداد است که از این تعداد بالغ بر ۵۰ هزار خانوار توسط زنان سرپرست خانواده اداره می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به مسکن زنان سرپرست خانوار افزود: یکی از اقدامات کمیته امداد در حوزه مسکن مددجویان است که در این راستا ۲۰۰ واحد مسکونی در مسکن مهر تا پایان آذرماه امسال به مددجویان لرستانی که بیشتر آنها زنان سرپرست خانوار هستند، واگذار می شود.

,

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن تصمیمیاتی گرفته شد که در قالب تسهیلات به مددجویان خصوصا زنان سرپرست خانوار از محل صندوق امداد ولایت با همکاری بنیاد مستضعفان، بخشی از هزینه رهن و اجاره منازل مددجویان پرداخت شود.

,

وی گفت: امسال سیاست کمیته امداد بر این موضوع قرار می گیرد تا تسهیلاتی برای رهن و اجاره به مددجویان پرداخت شود؛ در صورتی که مددجو ساکن روستا بوده و یک زمین ۵۰ متری داشته باشد از طریق کمک های کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخت و ساز این زمین ها را انجام می دهیم و بعد از ساخت در اختیار مددجو قرار می گیرد؛ همچنین تفاهم نامه ای با سپاه منعقد شده که ۲۳۰ واحد مسکونی تا پایان سال در روستاها ساخته و تحویل داده شود.

,

وی از ایجاد پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان خبر داد و افزود: با توجه به سال جهش تولید امسال پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان ایجاد می شود؛ با شیوع کرونا ۳۰۰ فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد دچار خسارت شده که برای آنها تسهیلات جدیدی در نظر گرفته تا شغل  این مددجویان راکد نماند و بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه