اخبار داغ

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان؛

رای کمیته انضباطی خنده‌دار است/ دوست نداشتند با مس قهرمان شوم

رای کمیته انضباطی خنده‌دار است/ دوست نداشتند با مس قهرمان شوم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، در آرای کمیته انضباطی عدالت رعایت نشده و حکمی که داده‌اند خنده‌دار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا افضل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این رای ناعادلانه است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست. اصلا من کاره‌ای نبودم که محروم شوم. من فقط بعد از بازی به سرمربی حریف گفتم که خوب است آدم معرفت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
وی افزود: متاسفانه در آرایی که صادر شده عدالت رعایت نشده است. درحالی که دود همه حواشی و اتفاقات از کنده سرمربی حریف بلند شد، او فقط یک جلسه محروم شده که واقعا خنده‌دار است. برخی از بازیکنان گیتی‌پسند علیه من فحاشی کردند و مدیرعامل‌ این تیم هم کُت از تن درآورده و وارد معرکه شد اما ببینید چه حکمی برای آن‌ها داده‌اند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: به نظرم محرومیتی که برای من در نظر گرفتند حاصل دسیسه و شیطنت است و با اطمینان می‌گویم ناظر بازی چیزی علیه من گزارش نکرده است چراکه کاری نکردم. جالب‌تر این است که این اتفاقات مقابل آقای جابری رخ داد ولی ایشان هیچ اظهارنظری در این مورد انجام نداده‌اند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به حق استادی خود بر گردن سرمربی گیتی‌پسند متذکر شد: حمید بی‌غم نان و نمک من را خورده ولی متاسفانه یک آدم دورو است. من فقط به او گفتم خوب است آدم معرفت داشته باشد که با فحش و توهین جواب مرا داد. وقتی انسان ظرفیتش پایین باشد و یک‌شبه به جایی برسد نباید انتظاری از او داشت!
,
 
,
«من از حق خودم و باشگاه مس دفاع می‌کنم» افضل با بیان این جمله تأکید کرد: معتقدم در این رای حق ما را ضایع کرده‌اند. اگر حقم محرومیت بود اعتراضی نداشتم. آدمی نیستم که گناهم را گردن کس دیگری بیاندازم و به جان بچه‌ام قسم می‌خورم که به کسی توهین نکردم.
,
 
,
وی با تقدیم سومین قهرمانی تیمش به مردم ورزقان و آذربایجان، متذکر شد: خیلی‌ها دوست نداشتند من با تیم مس به قهرمانی برسم ولی به لطف خدا و با حمایت هواداران به این مهم رسیدم. اگر سال آینده هم در تبریز بمانم قطعا برای قهرمانی چهارم و آسیا تلاش خواهم کرد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در پایان این مصاحبه از اعتراض خود به رای صادره و ارسال درخواست تجدیدنظر حکم محرومیت خود و دیگر اعضای تیمش به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خبر داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه