اخبار داغ

گزارشی از بررسی وضعیت پارک جنگلی شیروان؛

تغییر کاربری پاتوق معتادان به پارک خانواده

تغییر کاربری پاتوق معتادان به پارک خانواده
پارک شهید صیاد شیرازی شیروان یا همان پارک جنگلی از سال های دور محلی تاریک و تجمع ارذل و اوباش و فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر بوده است قرار است این روزها به محلی برای فراغت خانواده ها از خستگی های روزانه تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شیروان ، پارک شهید صیاد شیرازی شیروان یا همان پارک جنگلی در زمان شهرداران سابق مورد توجه قرار گرفت و اقداماتی از جمله تغییر نام، زیباسازی و ایجاد روشنایی در آن صورت گرفت اما بنظر می رسد باز هم آنچنان که باید و شاید مورد اقبال عمومی قرار نگرفت. اکنون پس از سالها قرار است این پارک قدیمی تبدیل به پارک خانواده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,

زارع یکی از ساکنان منطقه پارک جنگلی گفت: من سالهاست که در این منطقه زندگی می کنم ولی خودم و خانواده ام تاکنون از این پارک هیچ استفاده ای نکرده ایم، یعنی فایده ای برای منطقه نداشته اما با اجرای طرح پارک خانواده شاید بتوانیم با خانواده از این محیط استفاده کنیم.

,

خانم رضایی یکی دیگر از شهروندان شیروانی گفت: اگر امکانات داخل پارک به معنی واقعی به روز و تامین امنیت درآنجا صددرصدی برای خانواده ها مهیا شود قطعا خوب است ولی باز هم نیاز به حصارکشی اطراف آن نبود حداقل نرده می کردند که درون پارک از بیرون مشخص باشد.

,

شاهرخ شاهرخی، شهردار شیروان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پارک خانواده به عنوان پارکی است که خانواده ها بتوانند در آنجا مدت زمان ماندگاری بیشتری نسبت به سایر پارک ها داشته باشند.

,

وی گفت: در پارک خانواده محدودیت هایی اعمال کرده ایم که شهروندان به همراه خانواده اوقات خود را سپری کنند.

,

شاهرخی افزود: موقعیت و فضای فعلی و موجود پارک شهید صیاد شیرازی از جمله سایه اندازی و درختان بلند قامتی که در آن وجود دارد بیش از پیش مستعد انتخاب آن برای پارک خانواده است.

,

شهردار شیروان با اشاره به اینکه مساحت پارک جنگلی شیروان بیش از 4 هکتار است، تصریح کرد: بیش از 300 میلیون تومان جهت تقویت روشنایی، تغییراتی در فضای سبز پارک، نصب دوربین در نقاط کور، ایجاد لاین دوچرخه سواری و پیاده روی و ایجاد درب نگهبانی از اقداماتی هستند که برای رفاه حال شهروندان در این پارک در حال اجراست.

,

شهردار شیروان با اشاره به اینکه پیش از این برخی نارضایتی هایی در فضای مجازی از حصار کشی پارک بوجود آمد، گفت: هدف از اینکار اجرای محدودیت هایی برای خانواده ها بود که بتوانند از آرامش و آسایش کامل برخوردار باشند.

,

شاهرخی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد اما تاکنون در این مدت شهروندان شیروانی هیچ گونه استفاده ای از فضای خوب و سایه های جنگلی آن نداشته اند لذا سعی بر آن شد موقعیتی بوجود آوریم که از این فضا به نحو احسن استفاده شود.

,

شهردار شیروان با اشاره به اینکه از یکم مرداد ماه سال جاری پارک خانواده آماده پذیرش شهروندان است، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای ایجاد پردیس سینمایی و گلخانه در محل پارک خانواده هستیم و تا زمانی که شهروندان به این پارک مراجعه نکنند این قبح عدم استفاده از آن شکسته نخواهد شد.

,


انتهای پیام/حق بین

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه