اخبار داغ

رسانه ای کردن موضوعات کار درستی نیست

سهرابی: طرفین دعوا را با هم روبرو نمی کنیم/ حواشی برای دبیرکل ارسال می شود

سهرابی: طرفین دعوا را با هم روبرو نمی کنیم/ حواشی برای دبیرکل ارسال می شود
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: روبرو کردن دو طرف و درگیر کردن مردم برای دفاع از آنها و بد و بیراه گفتن به هم مسائل حاشیه ای را ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به توضیح درباره مسائل مربوط به داروی های پرحاشیه اخیر پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سهرابی در خصوص وضعیت داوران و حواشی ایجاد شده اظهار داشت: در چنین شرایطی دوست ندارم بحث های حاشیه ای را مطرح کنم. زحمت زیادی برای داوری در این رقابت ها کشیده شد و داوران زیادی تست کرونا داده اند و آماده شدند. ما تلاش کردیم داوران به لحاظ آمادگی بدنی، آرام بودن روان و شاداب و متین بودن در سطح خوبی باشند تا این آرامش را به بازیکنان و سپس سطح جامعه منتقل کنند.

,

سهرابی تاکید کرد: طی دو هفته گذشته در لیگ برتر و لیگ یک داوران موفق عمل کردند. اشتباهات کوچکی هم وجود داشت که خوشبختانه مشکل جدی ایجاد نکرد.

,

وی درباره حواشی که ممکن است برای داوران ایجاد شود؛ تاکید کرد: هیاهو کردن و رسانه ای کردن موضوعات کار درستی نیست. طبق روال گزارش مشکلات از طریق دبیرکل فدراسیون برای مرجع پیگیر و تصمیم گیر ارسال می شود تا از دو طرف دعوت شود و آنها دفاعیات خود را بگویند. ممکن است در نهایت یک طرف اذعان کند که عصبانی بوده و اشتباه کرد و در آخر همه چیز با عذرخواهی تمام شود. روبرو کردن دو طرف و درگیر کردن مردم برای دفاع از آنها و بد و بیراه گفتن به هم مسائل حاشیه ای را ایجاد می کند. مسائل بطور اتومات برای مراجع تصمیمگیر ارجاع داده می شود و آنها هم از دو طرف دعوت می کنند و پس از پیگیری موضوع را به نتیجه می رسانند.

,

سهرابی در پایان گفت: البته همه ما به رأفت اسلامی معتقدیم و می دانیم اگر اشتباهی رخ داد، بهتر است آخرش آشتی باشد تا دعوا. جریمه و دردسر درست کردن و ایجاد مشکلات و محرومیت کار درستی نیست و هدف ما از ورزش رسیدن به دوستی و لذت ورزش پهلوانی است. اگر شغل ما ورزش است و از محل آن درآمد داریم، مردم که هدفشان از ورزش لذت و روحیه بهتر است گناهی نکرده اند و ما باید به این موضوع توجه کنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه