اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

حمله تند مسئول سابق دانشگاهی به مجلس یازدهم/ از هتاکی به مراسم عزاداری شیرخوارگان تا توهین به خانه ملت

حمله تند مسئول سابق دانشگاهی به مجلس یازدهم/ از هتاکی به مراسم عزاداری شیرخوارگان تا توهین به خانه ملت
هتاکی به مراسم عزاداری حسینی و همچنین توهین به مجلس از سوی یک مسئول سابق دانشگاهی در حالی است که وی سالها به عنوان مدرس و در سطح معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان که رسالت آن تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است فعالیت می کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از مسئولان سابق دانشگاه فرهنگیان که این روزها دوران بازنشستگی خود را سپری می کند، بازهم در صفحه اینستاگرام خود سخنان ساختارشکنانه زده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی که پیشتر در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست! اینبار به مجلس حمله کرده  و با استفاده از الفاظ و ادبیاتی بسیار تند و زننده از وزیر خارجه حمایت کرده است.
, وی که پیشتر در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست! اینبار به مجلس حمله کرده  و با استفاده از الفاظ و ادبیاتی بسیار تند و زننده از وزیر خارجه حمایت کرده است., وی که پیشتر در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست! اینبار به مجلس حمله کرده  و با استفاده از الفاظ و ادبیاتی بسیار تند و زننده از وزیر خارجه حمایت کرده است.,
 
,
, ,
 
,
«خدیجه گلین مقدم» در صفحه اینستاگرام خود با حمله شدید به مجلس و شورای نگهبان نوشته است: «از مجلسی با آراء حداقلی انتظار بیشتری نمی توان داشت. نمایندگان مجلس یازدهم با این سراسیمگی می خواهند کجا را فتح کنند؟ البته از مجلسی که با حداقل آرا تشکیل شود نمی شود انتظار بیشتری داشت. وزرای امور خارجه، اطلاعات و کشور همواره از سوی مقام معظم رهبری تایید و سپس به مجلس معرفی می شوند. چطور است که نمایندگانی که امروز ظریف را متهم کردند خود را ذوب در ولایت می دانند.»
,
 
,
, ,
 
,
معاون سابق مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در تخریب مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: «مجلس یازدهم نه دردمردم دارند و نه درد کشور، نه بیکاری جوانان، نه تورم و نه هیچ درد دیگری. مجلس یازدهم فقط درد خودش را دارد و می خواهد با تندروی ته مانده آرامشی که در کشور وجود دارد را از بین ببرد.»
, معاون سابق مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در تخریب مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: «مجلس یازدهم نه دردمردم دارند و نه درد کشور، نه بیکاری جوانان، نه تورم و نه هیچ درد دیگری. مجلس یازدهم فقط درد خودش را دارد و می خواهد با تندروی ته مانده آرامشی که در کشور وجود دارد را از بین ببرد.», معاون سابق مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در تخریب مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: «مجلس یازدهم نه دردمردم دارند و نه درد کشور، نه بیکاری جوانان، نه تورم و نه هیچ درد دیگری. مجلس یازدهم فقط درد خودش را دارد و می خواهد با تندروی ته مانده آرامشی که در کشور وجود دارد را از بین ببرد.»,
 
,
«خدیجه گلین مقدم» پیشتر بابت هتاکی به مراسم عزاداری محرم باعث جنجال بسیاری شده بود اما مسئولان دانشگاه فرهنگیان از برکناری وی امتناع کردند تا اینکه چند ماه پیش بازنشسته شده و هنوز فردی به جای وی منصوب نشده است.
,
 
,
هتاکی به مراسم عزاداری حسینی و همچنین توهین به مجلس از سوی یک  مسئول سابق دانشگاهی در حالی است که وی سال‌ها به عنوان مدرس و در سطح معاونت پژوهشی دانشگاه فرهنگیان که رسالت آن تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است، فعالیت می کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه