اخبار داغ

مخالفت فرماندار شیروان با جانمایی زمین اقدام ملی مسکن شیروان

مخالفت فرماندار شیروان با جانمایی زمین اقدام ملی مسکن شیروان
امین رضا مرآتی گفت: زمینی که برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر شیروان جانمایی شده است به لحاظ فنی و کارشناسی همچنین ملاحظات اجتماعی مورد نقد است و تقاضا تجدید نظر برای انتخاب آن را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از عصر اترک، امین رضا مرآتی، فرماندار شهرستان شیروان در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: در سال 88 برای اجرای طرح مسکن مهر شهر شیروان زمینی که جانمایی شد یک تصمیم اشتباهی بود که گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

مرآتی تصریح کرد: جانمایی انجام شده بابت این طرح از لحاظ فنی و مهندسی همچنین به لحاظ ملاحظات اجتماعی یک خطای بزرگی بود که با وجود گذشت 10 سال هنوز گرفتار پیامدهای آن تصمیم هستیم.

,

وی همچنین به طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: زمینی که برای اجرای این طرح در شهر شیروان جانمایی شده است به لحاظ فنی و کارشناسی همچنین ملاحظات اجتماعی مورد نقد است.

,

وی خواستار شد: در زمینه زمین جانمایی شده برای اجرای این طرح در شهر شیروان تجدید نظر انجام شود و درصورتیکه درباره جانمایی زمین به منظور اجرای پروژه های مسکن اشتباهی صورت گیرد درآینده پیامدهای پرهزینه ای باید پرداخت.

,

این مقام مسئول گفت: بنده این دغدغه به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرده ام و به طور رسمی با جانمایی انجام شده برای اجرای این طرح در شهر شیروان مخالفت کرده ام و در این زمینه دلایل را ارائه داده ام.

,

وی افزود: مخالفت با زمین جانمایی شده برای طرح اقدام ملی مسکن در شیروان را نیز به اطلاع رسانی اعضای شورای تامین شهرستان شیروان اعلام کرده ام و در این زمینه خواستار تجدید نظر شده ام.

,

مرآتی خاطر نشان کرد: در شهر شیروان زمین های مناسب تری وجود دارد که از تصمیم گیران تقاضا دارم وضعیت این زمین ها را برای طرح اقدام ملی مسکن بررسی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه