اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور:

منشور استفاده از کالای ایرانی تهیه‌شده است

منشور استفاده از کالای ایرانی تهیه‌شده است
مدیرکل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه منشور استفاده از کالای ایرانی تهیه و به کلیه دستگاه ها ابلاغ شده است گفت: اجرایی شدن آن در کلیه دستگاه ها یک ضرورت مهم محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ مهدی کوشا مدیر کل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: تبلیغات هوشمندانه از مهر ماه سال ۹۷ در دستور کار ستاد مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفته در این راستا لازم است به مشارکت مردمی مورد توجه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کوشا با اشاره به اینکه استفاده از توان و ظرفیت گروه های مردمی برای تبلیغات هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق کالا یک ضرورت است اظهار کرد: باید روش ها و ابتکارات خلاقانه در این راستا به کار گیری شوند.

,

وی ادامه داد: تولید فکر و محتوا، کیفیت و اثربخشی محصولات فرهنگی از مهمترین اهداف شکل گیری کمیسیون تبلیغات هوشمندانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

,

مدیر کل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور بیان کرد: توجه به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی یکی از سیاست های مهم در برنامه ششم است که در کمیسیون تبلیغات هوشمندانه به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادیم.

,

کوشا اضافه کرد: نیازمند هماهنگی و هم افزایی در طراحی و تولید برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای دستگاه ها هستیم که این علاوه بر اینکه یک ضرورت باشد یک تکلیف قانونی نیز محسوب می شود.

,

وی یادآور شد: در بحث پیشگیری از قاچاق کالا و پوشاک باید یک پیوست فرهنگی جامع تهیه شود و در اختیار همه خانواده ها قرار بگیرد.

,

مدیر کل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه منشور استفاده از کالای ایرانی تهیه و به کلیه دستگاه ها ابلاغ شده است گفت: اجرایی شدن آن در کلیه دستگاه ها یک ضرورت مهم محسوب می شود.

,

کوشا افزود: در مرکز فضای مجازی با کمک بسیج رسانه و سایر دستگاه های مرتبط جریان سازی رسانه ای برای جلوگیری از قاچاق کالا را در دستور کار قرار داریم .

,

وی خاطرنشان کرد: امروز نیازمند تغییر نگرش و باورهای مردم در استفاده از کالای ایرانی هستیم در این راستا تولیدات مناسبی در حال انجام است و تاکنون ۸ کلیپ و موشن گرافی ملی با تاثیرگذاری بسیار بالا تولید شده است و از کلیه هنرمندان و اصحاب فرهنگ در این خصوص دعوت به همکاری می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه