اخبار داغ

پس از چندین سال؛

کمبود اعتبار پروژه احداث سه راهی طارم – منجیل را به تعویق انداخت

کمبود اعتبار پروژه احداث سه راهی طارم – منجیل را به تعویق انداخت
کمبود اعتبار موجب شده تا پس از چندین سال، پروژه احداث سه راهی طارم – منجیل اجرایی نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا؛ احداث سه راهی طارم – منجیل به‌عنوان یکی از پروژه‌های راه استان زنجان محسوب می‌شود که در راستای رفع یکی از نقاط حادثه خیز استان زنجان در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
با اجرای این پروژه کیفیت مسیر بهبود یافته و راه ارتباطی زنجان به شمال نیز توسعه می‌یابد، اگر چه عملیات اجرایی این پروژه از سال 87 آغاز شده است اما با گذشت چندین سال از زخمی کردن آن، هنوز به اتمام نرسیده و امسال نیز قرار است تنها بخش کوچکی از این پروژه راهی دنبال شود.
,
 
,
طارم - منجیل کریدور ارتباط زنجان با شمال
, طارم - منجیل کریدور ارتباط زنجان با شمال, طارم - منجیل کریدور ارتباط زنجان با شمال,
 
,
بهسازی این محور که کریدور مناسبی برای ارتباط با شمال کشور محسوب می‌شود، توسط بخش خصوصی در حال احداث بوده و از مسیر 105 کیلومتری این مسیر، 86 کیلومتر در استان زنجان قرار گرفته و 19 کیلومتر نیز توسط استان گیلان احداث می‌شود.
,
 
,
کوتاه شدن مسیر و صرفه‌جویی در سوخت ناوگان حمل‌و‌نقل از مهمترین ثمرات احداث این راه است که باید دید  این راه شریانی استان زنجان می‌تواند اجرایی شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.
,
 
,
  معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: به دلیل کمبود اعتبارات، بر اساس میزان اعتبار پروژه‌های راهی استان زنجان زخمی می‌شود.
,
 
,
اصغر اسماعیلی با بیان اینکه در حال حاضر دو قطعه در محور سه راهی طارم – منجیل فعال است، افزود: از کیلومتر 20 به بعد این پروژه در سه قطعه جداگانه به دو پیمانکار سپرده شده است.
,
 
,
مسیر طارم - منجیل از گردنه‌های طارم جدا می‌‌شود
, مسیر طارم - منجیل از گردنه‌های طارم جدا می‌‌شود, مسیر طارم - منجیل از گردنه‌های طارم جدا می‌‌شود,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر این راه از گردنه‌های طارم جدا و در سمت شرق مسیر جدیدی تعریف می‌شود، افزود: مسیر جدید کوهستانی بوده و مراحل بازگشایی مسیر انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: این پروژه زمانبندی شده و تراشه‌برداری، سنگ برداری و انفجار برای اجرای این پروژه انجام می‌شود.
,
 
,
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: این پروژه جژو پروژه‌های زمانبر بوده و نیازمند زمان بیشتری است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه