اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خبر داد؛

برگزاری 11 برنامه در سطح استان همدان به مناسبت هفته حجاب و عفاف/ تجلیل از 40 مدافع سلامت محجبه

برگزاری 11 برنامه در سطح استان همدان به مناسبت هفته حجاب و عفاف/ تجلیل از 40 مدافع سلامت محجبه
فرزانه رضیان از برگزاری 11 عنوان برنامه شاخص در سطح استان همدان در طول هفته حجاب و عفاف خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه تجربه آرامش و تجلیل از 40 مدافع سلامت محجبه از جمله این برنامه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزانه رضیان، مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛  با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف گفت: عفاف و حجاب زن موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه ها و فضای مجازی، مصونیت زن را با محدودیت وی اشتباه گرفته اند و رفتار برخی از مسلمین را با قوانین اسلام یکی دانسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان ادامه داد: دشمنان اسلام سیمای مهربان اسلام و دست نوازش قرآن و بازوی حمایت مسلمانان راستین را در دفاع از نوامیس مسلمین ندیده اند و تلاش کردند این قشر وسیع و موثر جامعه بشری را به مکتب حیات بخش اسلام بدبین سازند.

,

وی در ادامه به تشریح روز شمار هفته حجاب و عفاف پرداخت و گفت: ۲۱ تیرماه اولین روز از هفته حجاب با شعار حیا و عفت، مقاومت فرهنگی، واقعه گوهر شاد، روز دوم با شعار حیا و عفت، تحکیم خانواده، فرهنگ فاطمی (س)، روز سوم حیا و عفت، فطرت انسانی، مطالبه جهانی، روز چهارم با شعار حیا و عفت، زمینه ساز ظهور و روز پنجم با شعار حیا و عفت، امنیت اجتماعی است.

,

رضیان ادامه داد: شعار روز ششم حیا و عفت، احترام به قانون، تکریم جامعه و شعار روز آخر حیا و عفت، شکر عملی، تجلی بندگی است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با اشاره به برگزاری ۱۱ عنوان برنامه در طول هفته حجاب و عفاف گفت: بسیج جامعه زنان استان همدان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان در نظر دارد در هفته عفاف و حجاب برنامه هایی را در سطح شهرها و روستاها برگزار نماید.

,

برگزاری مسابقه استانی تجربه آرامش

, برگزاری مسابقه استانی تجربه آرامش, برگزاری مسابقه استانی تجربه آرامش,

وی به تشریح برنامه های بسیج جامعه زنان استان همدان در طول هفته حجاب و عفاف پرداخت و گفت: مسابقه استانی “تجربه آرامش” در قالب پیام کوتاه، دلنوشته،  آیتم ۵۹ ثانیه ای در طول هفته هفته حجاب تا هفته دفاع مقدس در بستر پیام  رسان های داخلی و خارجی، مسابقه طراحی پوستر و موشن گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب در بستر پیام رسان ایتا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و….. در سطح شهر و روستاها از جمله مسابفات بسیج جامعه زنان استان همدان در این هفته است.

,

اعزام گروه های جهادی و مشاوره ای

, اعزام گروه های جهادی و مشاوره ای, اعزام گروه های جهادی و مشاوره ای,

رضیان به حضور سه کارشناس حوزه حجاب و عفاف و سه بانوی موفق محجبه در شبکه سیمای استانی در طول این هفته اشاره کرد و افزود: در طول این هفته تجلیل از ۴۰ مدافع سلامت محجبه، تجلیل از زنان موفق در عرصه های مختلف، چادر اولی ها، اعزام گروه های جهادی، مشاوره ای به نقاط مختلف استان، برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف، صنایع دستی و همچنین اهداء بسته های عفاف و حجاب در طول هفته از جمله برنامه های بسیج جامعه زنان در سطح شهر و روستا است.

,

وی در پایان به فضاسازی شهری در طول هفته حجاب و عفاف  اشاره کرد و گفت: سعی شده است تمامی بیلبردها، تلویزیون شهری، پایه بنرهای داخل شهری متناسب با این هفته فضاسازی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه