اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

برای انجام فعالیت جهادی منتظر بودجه نیستیم

برای انجام فعالیت جهادی منتظر بودجه نیستیم
حمزه برین، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در حالی که بحران‌های مختلف و بی‌تدبیری‌های برخی مدیران داخلی، زندگی را برای مردم سخت کرده است کار جهادی می‌تواند حل کننده مشکلات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین امروز(چهارشنبه) با حضور سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه شهرستان قزوین و پایوران سپاه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

 برین در این مراسم ضمن تبریک به سرهنگ درزی به عنوان جانشین جدید سپاه شهرستان قزوین اظهار کرد: یک نیروی پاسدار انقلاب اسلامی هرگز نباید از مسیر و مبانی انقلاب و رسالت‌هایش فاصله بگیرد و یا این مبانی برای لحظه‌ای از ذهنش خارج شود.

,

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات یک پاسدار در بیانات رهبر انقلاب گفت: حضرت امام خامنه‌ای خطاب به پاسداران می گویند که نیروی سپاه باید جوان بماند و محافظه کار نشود. سپاه نباید به وضع موجود کفایت کند و یا وضعیت هر چه که باشد او را راضی کند.

معاون اجرایی فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: سپاه امروز همواره گفتمان انقلاب را دنبال می‌کند و به دنبال رفع موانع است.

تفکر مقاومت مایه عزت ما است
برین با تاکید بر نگاه وسیع و فرامرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: پاسداران باید این نگاه را اشاعه دهند، بخش بزرگی از عزت سپاه مرهون توجه به جبهه مقاومت و ماموریت‌های بین المللی و نیز گسترش تفکر مقاومت است.

این مقام مسئول عنوان کرد: جناح بندی سیاسی و سیاسی بازی هرگز در اقدامات، نگاه و تصمیم گیری‌های سپاه و بسیج جایگاهی نداشته است، همانطور که مورد تاکید رهبر ما است سپاه به دنبال هم افزایی با دستگاه‌های کشور و تعامل سازنده با آنها برای دفاع از انقلاب است.

,
,
,
,
, تفکر مقاومت مایه عزت ما است,
,
,
,

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر قزوین با بیان این نکته که روحیه جهادی بخشی از وجود یک پاسدار است، گفت: امروز برای انجام فعالیت جهادی منتظر بودجه و اعتبار نیستیم بلکه به دنبال فرصت هستیم تا اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

,

وی یادآور شد: تجربه مقابله با کرونا برای ما مصداق کار جهادی و ایثار است، امروز فقط جبهه جنگ تحمیلی برای ما معنای از خودگذشتگی نیست، همین مقابله با کرونا که همه وارد میدان جهاد و ایثار شدند نمونه‌ای است که در آینده و در تصمیم گیری‌ها حائز اهمیت است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در حالی که بحران‌های مختلف و بی‌تدبیری‌های برخی مدیران داخلی زندگی را برای مردم سخت کرده کار جهادی می‌تواند حل کننده مشکلات باشد.

,
,
,

کار جهادی با روح پاسدار و بسیجی گره خورده است

, کار جهادی با روح پاسدار و بسیجی گره خورده است,

برین گفت: باید برای نقش آفرینی در حوادث بزرگ آماده باشید، اگر روزی میدان داری در خیابان‌های شهر در ابتدای انقلاب، حضور در جبهه، مقابله با تهاجم فرهنگی و انواع مشکلات را تجربه کرده‌ایم امروز در جنگ اقتصادی باید میدان دار باشیم.

,

وی تاکید کرد: لازم است هشیاری و آگاهی عمیق از دشمن داشته باشید؛ اما از دشمن نترسید و مثال این عملکرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. پاسدار دشمن را می‌شناسد و برای مقابله ذره‌ای تردید ندارد.

این مسئول تصریح کرد: پاسدار باید مردمی باشد و اصلی‌ترین قدرت و نقطه قوت سپاه همین برخواستن از دل مردم است، ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی این تجربه را داشته‌ایم که هر وقت خواسته سپاه با ظرفیت مردمی گره بخورد نتیجه اثرگذار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه استان در پایان یادآور شد: یک بسیجی و پاسدار باید روح خود را به انس با قرآن و اهل بیت(ع) گره بزند. با این روش به دل دشمن می‌زنیم و نمی‌ترسیم و پیروز میدان نبرد خواهیم بود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه