اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

دستگاه‌ قضاء از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کند / کتاب آموزشی فعالیت های جهادی منتشر می شود

دستگاه‌ قضاء از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده کند / کتاب آموزشی فعالیت های جهادی منتشر می شود
احمدی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حامی گروه‌های جهادی است، گفت: با انتشار کتاب آموزش فعالیت های جهادی، گروه های جهادی سراسر کشور منسجم تر از گذشته خدمت رسانی خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اسماعیل احمدی مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ظهر امروز در همایش تمدن سازان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) که با حضور گروه های مردمی همگار با قرارگاه جهادی این ستاد در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد به ویژگی های کار جهادی اشاره کرد و گفت: امروز حرکت های جهادی بیشترین شباهت را به دوران دفاع مقدس دارند چراکه جهادگران همچون رزمندگان اسلام با نیت خالص و بدون ادعا وارد عرصه خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار و محروم  شده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به تبیین اهداف سفرهای استانی و برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی با گروه های جهادی پرداخت و گفت: ارائه خدمات بهتر به جهادگران در زمینه محرومیت زدایی، توانمندسازی گروها و از همه مهمتر انسجام بخشی به گروه های جهادی و شناسایی نقاط قوت و ضعف از جمله اهداف این همایش ها است که بعد از پایان سفرهای استانی ماحصل نشست ها و کارگاه ها در قالب کتاب آموزشی تدوین و منتشر می شود و  جهت عملیاتی شدن  در اختیار گروه های جهادی قرار خواهد گرفت.

,

احمدی در ادامه سخنان خود به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کارهای جهادی پرداخت و گفت: مهمترین افتخار جهادگران عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی می توانند کمک های مؤثری در راستای اهداف گروه های جهادی در سطح کشور ایفا کنند، از خدمات دستگاه قضاء در این زمینه قدردانی کرد و گفت: قوه قضائیه با عملکرد خوب خود در زمینه مقابله با مفسدان اقتصادی، منجر به تقویت روحیه مضاعف جهادگران و به ویژه مردم مستضعف در سراسر کشور شده است.

,

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه امید مردم مستضعف و مومن امروز با اقدامات دستگاه قضایی تازه شده است، گفت: دستگاه قضاء با ورود مدبرانه خود در کارهای جهادی می تواند نقش مؤثری در زمینه حل مسائل حقوقی به این قشر ایفا کند.

,

وی در ادامه سخنان خود  با بیان اینکه گروه های جهادی در کنار فعالیت های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی بهتر است در زمینه آموزش مسائل حقوقی نیز ورود پیدا کنند، گفت: دستگاه قضا در این زمینه می تواند دستگیر گروه های جهادی شده و با اعزام وکلا و حقوقدانان جهادی مردم را در زمینه دست یابی به حق و حقوق قانونی خود در زمینه های مختلف یاری کنند.

,

احمدی با بیان اینکه یک وکیل می تواند نقش مؤثری در ارتقاء دانش حقوقی مردم مناطق محروم ایفا کند گفت: این کار تا حد زیادی از تشکیل پرونده های قضایی در دادسرا ها و دادگاه ها جلوگیری خواهد کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم اختصاص منابع مالی تخصیص یافته دستگاه ها به فعالیت های جهادی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی با کمک جهادگران می تواند نقش سازنده ای در احقاق حق مردم ایفا کند چراکه در بعضی مواقع امکانات و یا منابع مالی تخصیص یافته به محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار  به مصارف خود نرسیده و بعضا نیز به خزانه برگشت داده می شود که با پیگیری دستگاه قضاء می توان علاوه بر جلوگیری از اینگونه مسائل، مشکلات مردم در زمینه های متعدد را برطرف و نور امید را در دل مردم زنده کرد.

,

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از جهادگران به عنوان زبان گویا و چشم بینای دستگاه قضاء نام برد و گفت: همکاری مسئولین با جهادگران چیزی جز پیشرفت و آبادانی کشور نیست.

,

وی از مسئولین دادگستری در استان ها خواست تا با حضور میدانی در اردوهای جهادی علاوه بر ارتقای روحیه جهادگران، موجب شادمانی مردم مستضعف شده و منجر به کارایی بیشتر حرکت های جهادی شوند.

,

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از حضرت علی(ع) به عنوان الگوی جهادگران در خدمت رسانی  به مردم مناطق کم برخوردار نام برد و گفت: خدمت به مردم، زمان، مکان و پست و مقام نمی شناسد و هرکس که دل در گرو حق تعالی دارد شبانه روز به فکر خدمت به مردم است و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه ندارد.

,

وی از همه مسئولین در سطوح مختلف خواست تا حداقل سالی 10 روز با حضور در اردوهای جهادی مشکلات مردم را از نزدیک ببینند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه