اخبار داغ

سخنی با سرمایه‌گذاران ورزشی؛

حضور یک قزوینی در هیئت مدیره استقلال یا رونق ورزش استان قزوین؟!

حضور یک قزوینی در هیئت مدیره استقلال یا رونق ورزش استان قزوین؟!
مهدی عبدیان یکی از سرمایه‌گذاران اقتصادی است که روزهایی را در اوج بوده و بسیاری برای حضورش تبلیغات حقیقی و مجازی کردند، البته این نکته هم قابل توجه است که فعالان رسانه‌ای و ورزشی استان قزوین هم از این انتصاب بیشتر از عبدیان خشنود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، چند روز پیش بود که خبر انتصاب مهدی عبدیان از کارآفرینان موفق استان قزوین و کشور به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال نقل محافل ورزشی و اقتصادی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

عبدیان از چهره‌های موفق بازار کار و از خانواده اصیل قزوینی است که علاقه شدید عبدیان به باشگاه استقلال زبان زد جامعه ورزشی است و بسیاری از حمایت‌ها و پاداش‌های این فعال اقتصادی به تیم پایتخت بر سر زبان‌هاست؛ گویی آبی‌های تهرانی هم سال‌هاست به دنبال حضور این بازرگان قزوینی در هیئت مدیره خود بوده‌اند.

,

مهدی عبدیان یکی از سرمایه‌گذاران اقتصادی است که بنا به تعریف و تمجیدهای دوستان خود روزهایی را در اوج بوده و بسیاری برای حضورش تبلیغات حقیقی و مجازی کردند، البته این نکته هم قابل توجه است که فعالان رسانه‌ای و ورزشی استان قزوین هم از این انتصاب بیشتر از عبدیان خشنود شدند.

,

اما برای سرمایه گذاران اقتصادی استان قزوین چند نکته مالی را یادآور می‌شوم، در این ۱۰ سالی که تیم فوتبال کاسپین قزوین فعالیت دارد، حدود ۱۰ میلیارد تومان برای حضور و فعالیت در لیگ دو هزینه کرد صورت گرفت یا از حامیان مالی مختلف هزینه شد، اما اگر یک فعال اقتصادی ورزش دوست از تیم فوتبال استان قزوین حمایت می‌کرد، شاید امروز هم کاسپین لیگ برتری شده بود و هم اسم حامی مالی ورزشی استان قزوین جهانی شده بود.

,

در استان قزوین تیم‌های لیگ برتری فعالیت می‌کنند که هزینه تیم داری آنها چند ۱۰ میلیارد نیست، بلکه با چند ۱۰ میلیون تومان، علاوه بر حضور در لیگ، یکی از سکوهای اول تا سوم را کسب می‌کنند، نکته‌ای که در این چند سال بارها اتفاق افتاده و اصلا به چشم نیامده است.

,

از این مثال‌ها زیاد است که برای حفظ آنها اعتبارات کلان میلیاردی نمی‌خواهد و با چند میلیون می‌توان تیم لیگ برتری، بومی مدعی در لیگ داشته باشند، اما هنوز حامیان مالی توجهی به آنها نکرده‌اند و این تیم‌ها با مشکلات مالی خود دست و پنچه نرم می‌کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه