اخبار داغ

هزینه‌های سرسام‌آور دادگاه و بی‌پولی فدراسیون

درخواست فدراسیون جودو از وزارت ورزش: برای دادگاه CAS به کمک مالی نیازمندیم

درخواست فدراسیون جودو از وزارت ورزش: برای دادگاه CAS به کمک مالی نیازمندیم
رییس فدراسیون جودو گفت: هزینه رسیدگی به شکایت ایران در دادگاه CAS سرسام آور و خارج از توان فدراسیون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادگاه CAS برای رسیدگی به شکایت جودو ایران انتهای شهریور ماه برگزار می شود. برگزاری این دادگاه هزینه های کلانی را در پی دارد و از همین رو فدراسیون جودو برای تامین هزینه های آن از مسئولین وزارت ورزش و جوانان درخواست کمک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فدراسیون جودو هزار فرانک برای ثبت شکایت در زمان تعلیق موقت‏ پرداخت کرد و برای ثبت شکایت بعد از تعلیق هم هزار فرانک دیگر نیز داد، اما هزینه روز دادگاه را طرفین پرداخت می‌کنند، که هزینه سرسام آوری است.

,

فدراسیون به ازای هر یک از شهود، حق داوران و دادرسی هم در روز تشکیل دادگاه باید هزینه پرداخت کند که هنوز مبلغ آن اعلام نشده است اما حتما قبل از رسیدگی باید پرداخت شود. ضمن آنکه باید هزینه رفت و آمد هیئت همراه هم درنظر گرفته‌شود . قطعا این مبلغ از توان فدراسیون خارج است و در این خصوص باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک استمداد شود. آخرین مکاتبات دادگاه CAS با فدراسیون جودو انجام شده، اسناد آن موجود بوده، دعوت نامه فدراسیون و تاییدیه روز دادگاه هم ارسال شده است.

,

رئیس فدراسیون جودو در این رابطه گفت: ابتدا قرار بود، دادگاه CAS مربوط به شکایت فدراسیون جودو ایران علیه فدراسیون جهانی جودو ۲۰ فروردین برگزار شود که به علت شیوع کرونا تغییر کرد. دادگاه چند تاریخ مختلف اعلام کرد که ما ۲۷ شهریور و فدراسیون جهانی ۲۵ شهریور را مدنظر داشتیم، اما دادگاه در نهایت ۲۶ شهریور را روز رسیدگی به این موضوع تعیین کرد.

,

آرش میراسماعیلی با اشاره به ارسال دعوت نامه دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده شکایت ایران گفت: دعوت نامه ارسال شده است، اما با توجه به تعطیلی سفارت نتوانسته ایم، برای اخذ روادید سوییس اقدام کنیم. با این حال با سفارت در تماس هستیم که در اسرع وقت پیگیر روادید هیئت همراه باشیم.

,

فدراسیون جودو متولی و تقاضای کننده شکایت است، به همین علت پیگیری موضوع ادامه دارد، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که شاید با توجه به تغییر زمان دادگاه، جلسه رسیدگی به شکایت ایران در فهرست اعلامی CAS نباشد و برنامه اعلام شده مربوط به قبل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه