اخبار داغ

در دیدار بین روسای فدراسیون کاراته ایران و افغانستان عنوان شد؛

طباطبایی:میان کاراته‌کاهای دو کشور همدلی و اتحاد ایجاد می‌کنیم

طباطبایی:میان کاراته‌کاهای دو کشور همدلی و اتحاد ایجاد می‌کنیم
رییس فدراسیون کاراته افغانستان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته ایران با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته کشورمان دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیدقاسم حسینی رئیس و فدراسیون کاراته افغانستان امروز با حضور در محل فدراسیون کاراته ایران با سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کشورمان دیدار و گفت و گو کردند. در جلسه امروز ، علاوه روسای فدراسیون ایران و افغانستان، "سید عالم حسینی" مشاور بین الملل فدراسیون افغانستان ، "خداداد مبارز" نماینده فدراسیون افغانستان در ایران ، "صمد علی احمدی" دبیر نماینده فدراسیون مهاجرین ، محسن خمارلو نایب رئیس و وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته نیز حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این دیدار سیدقاسم حسینی رئیس فدراسیون کاراته افغانستان گفت: کاراته ایران از قدرت‌های کاراته در جهان است، امیدوارم همکاری مشترک میان ایران و افغانستان به رشد و پیشرفت کاراته در کشور ما کمک کند‌.

وی افزود: تعداد زیادی از کاراته کاهای افغانستانی در ایران حضور دارند، ساماندهی و حمایت این کاراته کاها از سوی ایران مسلما در نهایت به رشد کاراته افغانستان منجر می شود.

طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ایران نیز در این دیدار عنوان داشت: افغانستان برای ما کشور برادر و دوست میباشد و مردمان پر تلاش این کشور همواره مورد احترام ایرانی ها هستند. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم که میان اعضای خانواده کاراته ایران و افغانستان اتحاد و همدلی بوجود اوریم.

,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه