اخبار داغ

18 تیر ماه 99

وضعیت قرمز کرونا، بیخ گوش کهگیلویه و بویراحمدی ها/افزایش شمار قربانیان کرونا در استان

وضعیت قرمز کرونا، بیخ گوش کهگیلویه و بویراحمدی ها/افزایش شمار قربانیان کرونا در استان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: قربانیان کرونا در استان به 27 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 27 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه سه مورد فوتی جدید گزارش شد که دو مورد 79 ساله و 51 ساله دچار بیماری زمینه ای و یک مورد 35 ساله بدون بیماری زمینه ای بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در هجدهمین روز از تیرماه، 58 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که اوج گیری کرونا در نهایت منجر به افزایش شمار قربانیان شده است.

,

وی با اشاره به اینکه 10 بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1478 مورد گزارش شده است.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: امروز نیز از 228 جواب دریافتی از آزمایشگاه تشخیص موکلولی یاسوج 25 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد در شهرستانهای گچساران، بویراحمد ، باشت و چرام گزارش شد.

,

همچنین در شهرستان های دنا، لنده و کهگیلویه هر کدام 6 بیمار مثبت کووید ١٩ شناسایی شد.

,

وی عنوان کرد: تاکید و توصیه سازمان بهداشت جهانی و متولیان امر بهداشت و درمان در کشور همچنان با گذشت دستکم چهار ماه از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک به عنوان پیشگیری از ابتلا و انتشار این بیماری است.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: بسیاری از صاحب‌نظران بهداشتی بارها تاکید کردند که به هیچ وجه نیاز نیست که از ماسک‌های N۹۵، سه لایه و غیره استفاده شود و می‌توان از یک از یک‌ماسک‌معمولی و حتی پارچه ساده هم استفاده کرد. وی افزود لازم است علاوه بر استفاده از ماسک موارد دیگر مانند فاصله گذاری فیزیکی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات ، صنوف و فروشگاهها، عدم حضور در هرنوع تجمعات، عدم سفر به استانهای مجاور و عدم خروج از خانه بجز در موارد اضطراری نیز رعایت شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه