اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه عنوان کرد:

عضویت بیش از ۱۹ هزار کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی کرمانشاه

عضویت بیش از ۱۹ هزار کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی کرمانشاه
معصومه حسنی خوانسار گفت: ۱۹ هزار و ۲۳۵ کودک و نوجوان عضو کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  معصومه حسنی خوانسار به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبر نگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: از بین ۷۱ هزار عضو فعال درکتابخانه های عمومی استان کرمانشاه حدود ۱۹ هزار و ۲۳۵ عضو آن را مخاطبان کودک و نوجوان تشکیل می‌دهند.

وی از ایجاد بخش مجزا برای کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۰ هزار نسخه کتاب در دسترس مشتاقان کتاب در رنج سنی کودک و نوجوان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تجهیزاتی نظیر اسباب بازی نیز در بخش تخصصی کودک و نوجوان فراهم شده است.

وی به برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق موفق شدیم کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی نقاشی، داستان‌نویسی، قصه‌گویی، جلسات جمع خوانی، شعر خوانی، نویسندگی، و … را برای اعضا این جامعه هدف به طور مستمر مهیا کنیم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه خانواده‌ها در ترویج کتابخوانی تأثیر بسزایی دارند، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۷ کتابخانه عمومی در استان فعال هستند که بخش کودک و نوجوان در تمامی آنها مستقل هستند و خدمات ارائه می‌کنند.

حسنی خوانسار خاطر نشان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بخش کودک و نوجوان در کتابخانه ها غیر فعال شده و هنوز بازگشایی نشده‌اند و ورود اعضای کودک تا اطلاع ثانوی به آنها هیچ‌گونه خدمات رسانی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: فعالیت‌های نقاشی، کاردستی، قصه گویی و بحث شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی در فضای مجازی پیگیری و در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه