اخبار داغ

امام جمعه طبس:

هدف نامه خوئینی‌ها پوشاندن خطاهای دولت است/ مسببین وضع موجود پاسخ‌گوی سوءمدیریت‌هایشان باشند

هدف نامه خوئینی‌ها پوشاندن خطاهای دولت است/ مسببین وضع موجود پاسخ‌گوی سوءمدیریت‌هایشان باشند
حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که هدف نامه خوئینی‌ها پوشاندن خطاهای دولت است گفت: سوءمدیریت‌ها و بی‌مدیریتی دولت کار را به این‌جا رسانده است و افرادی که خود از مسببین وضع موجود در کشور هستند، به جای این‌که خود پاسخ‌گو باشند، می‌خواهند همه مشکلات موجود را بنام رهبری معظم و نظام تمام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص نامه موسوی‌خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: در جمهوری اسلامی ایران همگی، حق نقد و انتقاد را قبول داریم اما تحریک جامعه در شرایط سخت و مشکل‌دار غیرقابل قبول است و نسبت دادن مشکلات به رهبری معظم بسیار نادرست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، در خصوص نامه موسوی‌خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: در جمهوری اسلامی ایران همگی، حق نقد و انتقاد را قبول داریم اما تحریک جامعه در شرایط سخت و مشکل‌دار غیرقابل قبول است و نسبت دادن مشکلات به رهبری معظم بسیار نادرست است.,

وی با بیان این‌که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌ها تقسیم شده است و هرکدام از قوا مسئولیت دارند گفت: مقام معظم رهبری ساسیت‌های کلی نظام را ترسیم و ابلاغ می‌کنند.

,

امام جمعه طبس گفت: بعد از ابلاغ سیاست‌ها، همه امور کشور در اختیار رئیس جمهور است و امروز مسئولان و دولت به جای این‌که پاسخ‌گو باشند، در جایگاه مطالبه‌گری نشسته‌اند.

,

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که نامه اخیر اهانت‌آمیز، تخریبی و بی‌انصافی محض بود، تصریح کرد: اعتبارات مملکت در اختیار دولت و رئیس جمهور است و امروز این مسئولان باید پاسخ‌گو باشند.

,

وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در هر کجا که نیاز بوده از دولت حمایت کرده‌اند افزود: سوءمدیریت‌ها و بی‌مدیریتی دولت کار را به این‌جا رسانده است و افرادی که خود از مسببین وضع موجود در کشور هستند، به جای این‌که خود پاسخ‌گو باشند، می‌خواهند همه مشکلات موجود را بنام رهبری معظم و نظام تمام کنند.

,

امام جمعه طبس گفت: این افراد دنبال فرافکنی هستند تا ذهن مردم را از افرادی که باید پاسخ‌گو باشند منحرف کنند و مشکلات را به گردن رهبری معظم بیاندازند که این، یک نوع فرار از مسئولیت است.

,

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بهترین راهکارهای مفید و سازنده را بیان کرده‌اند افزود: هر جا که مسئولان به سخنان و راهکارهای مقام معظم رهبری عمل کردند، پیروز و موفق بوده و هر جا عمل نکردند، شاهد شکست و ایجاد مشکلات بیشتر بودیم.

,

وی با اشاره به هدف موسوی‌خوئینی‌ها عنوان کرد: در دولت اصلاحات و در دولت تدبیر و امید که مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آوردند و آبروی ملت و مملکت را تارج کردند، امروز می‌خواهند برای خود یک جایگاهی پیدا کنند و این اقدام را انجام می‌دهند و احساس می‌کنند با این کار می‌توانند اندک محبوبیت از دست رفته را جبران کنند.

,

امام جمعه طبس تأکید کرد: این حرکات موجب خوشحالی دشمنان نظام و رهبری می‌شود و می‌خواهند حرکتی با خیال خام خود انجام دهند و زمینه را برای مذاکره با آمریکا فراهم کنند.

,

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری روبروست و برخی افراد به جای این‌که با استفاده از توان داخلی برای مشکلات چاره‌اندیشی کنند، می‌خواهند این مشکلات را به مذاکرات گره بزنند که از این طریق، اندیک محبوبیت از دست رفته خود را جبران کنند.

,

وی عنوان کرد: ملت ما امروز با هوشیاری کامل پشت سر رهبری معظم و نظام هستند و قطعا نقشه جدید این گروه نقش بر آب خواهد شد.

,

امام جمعه طبس با تأکید بر این‌که هدف همه این برنامه‌ها پوشاندن خطاها و اشتباهات دولت است، افزود: همه کسانی که سعی کرده‌اند تردیدی در مردم و تغییر مسیری در انقلاب ایجاد کنند، دوباره شاهد خواهند بود که مردم با گام‌های استوار و اراده محکم آماده‌اند تا پشت سر ولایت و رهبری حرکت کنند.

,

حجت‌الاسلام محمدی عنوان کرد: آقای خوئینی‌ها و دوستانشان نماینده مردم نیستند که به عنوان نماینده مردم این سخنان را می‌زنند چراکه اگر نماینده مردم بودند باید مطالبات مردم را می‌شنیدند و برای حل مشکلات مردم فکری اساسی می‌کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه