اخبار داغ

یک بومی در آستانه بازگشت به تراکتور/ دین‌محمدی دستیار الهامی می‌شود

یک بومی در آستانه بازگشت به تراکتور/ دین‌محمدی دستیار الهامی می‌شود
بازیکن اسبق تیم فوتبال تراکتور پس از 28 سال در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در فاصله سه روز تا دیدار حساس تراکتور و استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، خبر می‌رسد سیروس دین‌محمدی، بازیکن تبریزی و اسبق این دو تیم و تیم ملی فوتبال کشورمان در کسوت مربیگری در آستانه بازگشت به تیم زادگاهش قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

ظاهرا باشگاه تراکتور از ساکت الهامی درخواست کرده تا در راستای تقویت کادر فنی، یک مربی به نیمکت تیمش اضافه کند و او نیز سیروس دین‌محمدی را به عنوان گزینه اصلی خود پیشنهاد داده است.

,
 
,
شنیده‌ها حاکی است مذاکرات باشگاه تراکتور با دین‌محمدی نتایج خوبی داشته و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید این مربی بومی به عنوان دستیار ساکت الهامی فعالیت خود را در تیم تراکتور آغاز خواهد کرد.
,
 
,
سیروس دین‌محمدی در فصل جاری دستیار رضا مهاجری و محمود فکری در تیم نساجی بود که با جدایی از جمع مازنی‌ها، حالا مورد توجه تراکتوری‌ها قرار گرفته و به احتمال فراوان به کادر فنی این تیم ملحق خواهد شد.
,
 
,
وی در بین سال‌های 1369 تا 1371 در تیم تراکتور بازی کرده و در سال 1371 به عنوان پدیده فوتبال ایران معرفی شد. او در ادامه 5 سال نیز در تیم شهرداری تبریز توپ زد. بانک تجارت، استقلال تهران، ماینس آلمان‌ و پگاه گیلان دیگر تیم‌های حرفه‌ای سیروس دین‌محمدی در دوران بازیگری‌اش بودند.
,
 
,
حالا سیروس بعد از 28 سال در آستانه بازگشت به تیم تراکتور است، اما این بار به عنوان مربی می‌خواهد در تیم سابقش حضور داشته باشد. وی یک فصل هم هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده داشته و این تیم را از خطر سقوط نجات داده بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه