اخبار داغ

رئیس آموزش‌وپرورش مروست:

30 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس نیاز است

30 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس  نیاز است
محمدی رئیس آموزش‌وپرورش مروست با اشاره به اینکه 10مدرسه مروست نیاز به نوسازی یا بازسازی دارد، گفت: برای نوسازی و بازسازی مدارس بخش مروست بالغ‌بر 30 میلیارد تومان نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا محمدی رئیس آموزش‌وپرورش مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، بابیان اینکه در طول سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت ساخت مدارس در روستاهای بخش مروست شده است گفت: روستای محروم بخش مروست به نام روستای برزگر در فاصله 60 کیلومتری وجود داشت که تا دو سال پیش دانش‌آموزانش برای کسب علم و دانش مجبور به حضور در کانکس بودند و تنها مدرسه کانکسی استان یزد به شمار می‌رفت که با همراهی خیرین طی دو سال گذشته یک مدرسه دو کلاسه برایشان ساخته‌شده و از شکل گذشته خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه در بحث نوسازی و بازسازی مدارس در بخش مروست تعداد قریب به 10 مدرسه وجود دارد، اضافه کرد: این مدارس برای نوسازی و یا بازسازی نیاز به بودجه 30 میلیارد تومانی دارد که امیدواریم شاهد اختصاص این هزینه در آینده نزدیک باشیم.

,

محمدی به مشکلات آموزشی بخش مروست اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات آموزشی بخش مروست عدم وجود مشاور است که برای برنامه‌های مختلف از مشاورین استان بهره می‌بریم.

,

رئیس آموزش‌وپرورش مروست اظهار داشت: از دیگر چالش‌های آموزشی بخش مروست عدم فضاسازی مناسب مدارس به شمار می‌رود که به لحاظ شرایط اقتصادی کشور این مدارس فاقد محیطی مناسب برای استفاده دانش آموزان هستند.

,

وی با اشاره به اقدامات آموزش‌وپرورش مروست در ایام کرونا، گفت: در زمان شیوع کرونا چون آموزش از طریق تلویزیون و فضای مجازی پیش رفت و برخی از دانش آموزان روستایی و عشایری امکان استفاده از این فضاها را نداشتند، به همین دلیل برخی از معلمان مروستی با حضور در منزل این دانش آموزان به شکلی عمل کردند که این افراد هم از آموزش بازنمانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه