اخبار داغ

قفل گرانی مسکن در رزن با ایجاد شهرک های حاشیه ای شکسته می شود؟

قفل گرانی مسکن در رزن با ایجاد شهرک های حاشیه ای شکسته می شود؟
به نظر می رسد با آغاز ساخت شهرک های حاشیه ای شهر رزن و تفکیک زمین در این شهرک ها امیدها برای تعدیل قیمت عجیب زمین و مسکن در شهر رزن به عنوان یکی از دروازه های ورودی غرب کشور بیشتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ موضوع مسکن در ماه‌های گذشته با توجه رشد عجیب آن در سطح کشور در صدر اخبار و خواسته های مردم قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در حالی که رشد قیمت مسکن هم در زمینه خرید و هم در مورد اجاره نشینی به دغدغه غیر قابل حل برای مردم و جوانان در سطح و گستره ملی بدل شده است در شهرستان رزن و بخصوص شهر رزن این موضوع از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است.

,

قیمت زمین و مسکن در سطح شهر رزن در حالی که باید تابعی از شرایط زندگی در سطح چنین شهرهایی باشد به رشدی هم تراز با کلان شهرهایی نظیر تهران، کرج و همدان رسیده و حتی در برخی موارد به طعنه گفته می شود قیمت مسکن از تهران نیز پیشی گرفته است.

,

در دو ماه گذشته در همین رسانه به بررسی وضعیت رشد غیرقابل باور قیمت مسکن در شهرستانهای رزن و درگزین پرداختیم.

,

حال با گذشت بیش از یک ماه اتفاقات و‌ موضع گیری های جدید نشان از ورود به برخی دستگاه های مسئول و اقدامات جدید دارد.

,

طرح اقدام ملی مسکن با سرعت خوبی در استان همدان در حال اجرا است

, طرح اقدام ملی مسکن با سرعت خوبی در استان همدان در حال اجرا است , طرح اقدام ملی مسکن با سرعت خوبی در استان همدان در حال اجرا است,

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن با سرعت خوبی در استان همدان در حال اجرا است در پاسخ به این سوال که در چرا برخی شهرستانها نظیر رزن این طرح اجرا نمی شود، گفت: در تمام شهرستانهای استان این طرح اجرا خواهد شد.

,

داریوش حسینی با بیان این نکته ادامه داد: در چنین شهرستان هایی که به دلیل مشکل زمین در مرحله اول ثبت نام انجام نگرفته است، بزودی ثبت نام جدیدخواهیم داشت.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رزن نیز در جلسه تنظیم بازار و تامین مسکن شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت افزایش ۱۵ الی ۲۰ درصدی رشد اجاره بها در قراردادهای جدید، گفت: تمام معاملات با دقت بررسی می شود.

,

علی محمدی با اشاره عملکرد نامطلوب برخی بنگاه ها در زمینه قیمت زمین و مسکن در شهرستان، ادامه داد: بنگاه ها برای ثبت خرید و فروش حتما باید از شهرداری استعلام بگیرند.

,

تلاش شهرداری برای آغاز هر چه سریعتر عملیات عمرانی در چهار شهرک حاشیه ای شهر رزن

, تلاش شهرداری برای آغاز هر چه سریعتر عملیات عمرانی در چهار شهرک حاشیه ای شهر رزن, تلاش شهرداری برای آغاز هر چه سریعتر عملیات عمرانی در چهار شهرک حاشیه ای شهر رزن,

شهردار رزن نیز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: شهرداری به دنبال طی شدن مراحل اداری و آغاز هر چه سریعتر عملیات عمرانی در چهار شهرک حاشیه ای شهر رزن است.

,

حجت الله علیخانی با اشاره با تاثیر ساخت این شهرک های در تعدیل قیمت مسکن، اظهار کرد: اقدامات اداری شهرک سیمان هگمتان رزن به پایان رسید و پروژه آماده کلنگ زنی است.

,

وی با اشاره به ضرورت تسریع در ساخت شهرک های سیمان هگمتان، بهداشت، ایثارگران و فرهنگیان دوم، اظهار کرد: در مورد سه شهرک غیر از سیمان هگمتان در مراحل اداری قرار داریم و اقدامات برای طی این مراحل با جدیت در حال انجام است.

,

به گزارش عصر همدان، به نظر می رسد با آغاز ساخت شهرک های حاشیه ای شهر رزن و تفکیک زمین در این شهرک های امیدها برای تعدیل قیمت عجیب زمین و مسکن در شهر رزن به عنوان یکی از دروازه های ورودی غرب کشور بیشتر شود.

,

افزایش مساحت شهر قطعا به خانه دار شدن جوانان کمک خواهد کرد. هر چند در این میان نباید از سرمایه گذاری پر ضرر برخی افراد خارج از شهرستان در مسئله زمین و مسکن این شهر نیز نباید به سادگی گذشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه