اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

وضعیت ابتلا به کرونا در ۸ شهرستان لرستان قرمز است

وضعیت ابتلا به کرونا در ۸ شهرستان لرستان قرمز است
ثمینی گفت: وضعیت ابتلا به کرونا در 8 شهرستان لرستان قرمز و در 3 شهرستان زرد بوده که ضروری است مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ثمینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ابتلا به کرونا در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، الشتر، پلدختر، بروجرد، خرم آباد، دورود و دلفان قرمز بوده و میزان ابتلای افراد به کرونا در این شهرستان ها بالا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همچنین در شهرستان های کوهدشت، چگنی، رومشکان و سپیددشت وضعیت ابتلا به نسبت سایر شهرستان‌ها کمتر بوده و این شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

,

معاون امنیتی استانداری لرستان با اشاره به رصد تیم های بازرسی در کل استان عنوان کرد: در مرکز استان و در همه شهرستان ها توسط فرمانداری این کارگروه تشکیل شده که به دستگاه ها و سایر مراکزی که نیاز به بازرسی دارند مراجعه می کنند و تاکید دارند که پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

,

ثمینی همکاری مردم برای رعایت هشدارهای بهداشتی و عدم حضور در مراکز پر ازدحام را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدتی مردم احساس کردند که همه چیز در بحث کرونا عادی شده که اقدام به برپایی مراسم های مختلف در سطح گسترده کردند و همین ازدحام جمعیت مشکلاتی را در راستای شیوع کرونا ایجاد کرد.

,

وی بیان کرد: همکاری مردم در راستای توجه به نکات بهداشتی، عدم حضور در مراکز، مکان های شلوغ و استفاده از ماسک می تواند از شیوع کرونا کاهش دهد.

,

معاون امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به این که استفاده از ماسک در همه ادارات برای کارمندان و مراجعان الزامی است، در صورتی که در اداره ای استفاده از ماسک جدی گرفته نشود با مدیر برخورد صورت می گیرد و در صورت لزوم ممکن است به مراجع قضایی نیز معرفی شود.

,

وی اظهار داشت: در پاساژها و سایر مکان هایی که با ازدحام همراه است، مسئول پاساژ و یا مکان مورد نظر موظف است استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهد و همه از ماسک استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه