اخبار داغ

با عدم ارسال مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا؛

برنامه فدراسیون کشتی برای آغاز اردوهای تیم ملی/ ستاد مبارزه با کرونا همچنان اجازه نمی‌دهد

برنامه فدراسیون کشتی برای آغاز اردوهای تیم ملی/ ستاد مبارزه با کرونا همچنان اجازه نمی‌دهد
در سال منتهی به المپیک 2020 توکیو وضعیت امید اول مدال‌آوری ایران با شیوع کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کشتی ایران فعلاً تعلیق شده تا نگرانی‌ها به‌جهت عدم آمادگی ملی‌پوشان بیشتر و بیشتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحران کرونا که اپیدمی‌اش در کشور علاوه بر ایجاد مشکلات بین مردم، مسابقات ورزشی را هم با تعلیق موقت و یا دائم مواجه کرد، هنوز قصد فروکش کردن ندارد تا برگزاری اکثر رقابت‌های ورزشی با وضعیتی نامعلوم مواجه باشد. اگرچه ستاد مقابله با کرونا چند وقت پیش مجوز برخی رشته‌های ورزشی را صادر کرد؛ اما حکم شروع فعالیت رشته‌های درگیرانه و پربرخوردی مثل تکواندو، کشتی، کاراته و بوکس هنوز صادر نشده است و باید دید ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از بین رشته‌های فوق، کشتی به‌عنوان یکی از مدال‌آورترین‌ها و بخت اصلی افتخارآفرینی کشور در المپیک 2020 توکیو به‌شمار می‌رود. در سال منتهی به المپیک اما هنوز گشایشی در بحث ادامه اردوها و رقابت‌های این رشته حاصل نشده تا نگرانی‌ها در رابطه با احتمال عدم آمادگی دوبنده‌پوشان ایرانی در آوردگاه المپیک و همچنین مسابقات جهانی آتی بالا برود.

,

فدراسیون کشتی جهت بالابردن سطح آمادگی ملی‌پوشان ایرانی قصد دارد تا به‌شکل محدود و قطره‌چکانی اردوهای تیم ملی را در شهرهای سفید کرونایی و به‌صورت متمرکز استارت کند اما هنوز ستاد مقابله با کرونا به‌جهت درگیرانه بودن این ورزش تصمیمی برای اعطای مجوز برگزاری اردوها و رقابت‌ها به فدراسیون کشتی ندارد و این امر بیش از هرچیزی ناآمادگی گوش شکسته‌های ایرانی را تشدید می‌کند.

,

در چند روز اخیر برخی شنیده‌ها حاکی از برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی در مردادماه بود که البته یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی این موضوع را رد کرد. در واقع تا زمانی که از سوی ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری تمرینات صادر نشود، هیچ اردویی برگزار نخواهد شد. حتی ضمن این‌که پروتکل بهداشتی از سوی فدراسیون کشتی پیشنهاد شده اما هنوز مورد موافقت ستاد مقابله با کرونا قرار نگرفته است و به همین خاطر تا زمانی که مجوزی صادر نشود، هیچ اردویی حتی با تعداد محدود در مردادماه برگزار نخواهد شد.

,

به‌نظر می‌رسد با بروز موج جدید ابتلا به ویروس کووید-19 در کشور فعلاً از تصمیم مثبت ستاد مبارزه با کرونا خبری نیست و احتمالاً تا انتهای تابستان تیم ملی کشتی شرایط برگزاری اردوهای آماده‌سازی را نخواهد داشت.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه