اخبار داغ

شهردار بابلسر:

مدیران استانی پروژه‌های بابلسر را ملی ببینند

مدیران استانی پروژه‌های بابلسر را ملی ببینند
رضا رحیمی با اشاره به اینکه انتظار داریم مدیران استانی پروژه‌های مهم شهرستان بابلسر را پروژه ملی تلقی کنند گفت: بدهی شهرداری مانع فعالیت عمرانی نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا رحیمی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بابلسر را پایتخت گردشگری مازندران و یکی از شهرهای مهم کشور در صنعت گردشگری می‌دانم اظهارکرد: به دلیل جایگاه بابلسر در صنعت گردشگری انتظار داریم مدیران استانی پروژه‌های مهم این شهرستان به‌ویژه پل چهارم که در مناسب‌سازی ترافیک تاثیرگذار است را یک پروژه ملی تلقی کنند.

وی خاطرنشان کرد: 85 درصد فعالیت عرشه پل چهارم با حمایت مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر انجام شد و درحال حاضر برای اجرای رمپ غربی و شرقی مشغول فعالیت هستیم.

شهردار بابلسر با بیان اینکه به خاطر توان مالی و شرایط موجود اقتصادی نمی‌توان زمانی برای اتمام پروژه پل چهارم مشخص کرد تصریح کرد: اراده شورا و شهرداری بر اتمام این پروژه است و به مردم شریف بابلسر اطمینان خاطر می‌دهیم با تمام توان به عمران و آبادی این شهر بپردازیم و برای رفاه و آسایش آن‌ها خدمات بیشتری ارائه کنیم.

رحیمی درخصوص وضعیت پروژه استادیوم ورزشی گفت: هدف از احداث استادیوم ورزشی در بابلسر ایجاد انگیزه و نشاط و جاذبه برای ورزشکاران بوده و باتوجه به اینکه صنعت ورزش به‌ویژه فوتبال که امروزه یک صنعت پول‌ساز و دارای ارزآوری، توجیه اقتصادی و درآمد پایدار است برای شهرستان یک ظرفیت بسیار مناسب محسوب می‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه بابلسر دارای یک مجتمع هتل پنج ستاره است، استادیوم‌های ورزشی می‌تواند مکمل آن برای جذب اردوی تیم‌های ورزشی در این شهرستان باشد.

شهردار بابلسر یادآور شد: درحالی که امروزه به خاطر کمبود زیرساخت‌ها بسیاری از تیم‌های مدعی کشور برای اردو و کسب آمادگی به ناچار راهی کشورهای دیگر می‌شوند، ساخت این کمپ ورزشی انگیزه آن‌ها را برای اردو زدن در بابلسر دوچندان خواهد کرد.

رحیمی در ادامه به تشریح امکانات این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: زمین چمن مصنوعی، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، خوابگاه و سالن غذاخوری از جمله امکانات این کمپ بوده که می‌تواند پاسخگوی هر تیمی حتی دربالاترین سطح باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در خط مقدم و جبهه اول خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد رفاه و نشاط عمومی در شهر هستند اظهارکرد: بنده و مجموعه شهرداری با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

شهردار بابلسر با اعلام اینکه اولویت نخست و هدف مجموعه شهرداری و شورای شهر پروژه‌های ستاره‌دار است خاطرنشان کرد: امیدواریم به لطف الهی بتوانیم این پروژه‌ها را سریعتر افتتاح کنیم تا شرمنده مردم خوب و شریف بابلسر نشویم.

رحیمی با قدردانی از مسئولان شهرستانی که در پیشرفت و آبادانی شهر بابلسر با مجموعه شهرداری همکاری می کنند تصریح کرد: ما اذعان داریم که شهرداری بدهی دارد اما بدهی شهرداری مانع این نخواهد شد که ما پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهر را رها کنیم چراکه مجموعه شهرداری و شورای شهر تعهدی به شهروندان دارد که باید به آن پایبند باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه