اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پایان قدرت نمائی سرشبکه اصلی انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی کشور/ 91 هزار لیتر گازوییل قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

پایان قدرت نمائی سرشبکه اصلی انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی کشور/ 91 هزار لیتر گازوییل قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد
سردار محمد قنبری از دستگیری یکی از عناصر و سرشبکه های اصلی توزیع مواد مخدر به استان های مرکزی کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یکی از عناصر و سرشبکه های اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی از مناطق مرزی جنوب شرق کشور به استان های مرکزی کشور را دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی ادامه داد: این سوداگر مرگ از سال 87 تا کنون در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در زمینه قاچاق مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت داشته و تحت تعقیب مقامات قضائی بوده است.

 این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهم و  یکی از همدستان و توقیف یک دستگاه پژو 405 در بازرسی از مخفیگاه این قاچاق حرفه ای قریب به یک تن مواد افیونی شامل 966 کیلو  و دویست گرم تریاک و 35 کیلو و هشتصد گرم حشیش کشف شد.

2 سارق حرفه ای خودرو در چنگال پلیس

قنبری در ادامه از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با همکاری ماموران کلانتری 13 زاهدان 2 سارق حرفه ای خودرو را شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: 2 متهم این پرونده که از افراد سابقه دار هستند و اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارند در بازجوئی های علمی پلیس به 2 فقره سرقت خودرو و 30 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر زاهدان اعتراف کرده اند.

کشف 91 هزار لیتر گازوییل قاچاق

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف قاچاق سوخت نیز خبر داد و اذعان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، یک باند حرفه ای قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

قنبری اضافه کرد: در این عملیات ضمن کشف یک دپو بزرگ سوخت قاچاق مقدار 91 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف و سه متهم این پرونده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دستگیری 2 متهم به قتل در چابهار

وی با اشاره به دستگیری 2 متهم به قتل در چابهار هم بیان کرد: در راستای پیگیری پرونده های معوقه با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار 2 متهم به قتل راننده یک دستگاه تاکسی مسافربری در ایستگاه مسافربری "نوبندیان" شهر چابهار شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد جوانی 35 ساله مردادماه سال گذشته در پی اختلافات خانوادگی با دایی اش با اجیر کردن یک تبعه غیرمجاز وی به قتل رسانده است.

,
,
,
,
,
, 2 سارق حرفه ای خودرو در چنگال پلیس,
,
,
,
,
,
, کشف 91 هزار لیتر گازوییل قاچاق,
,
,
,
,
,
, دستگیری 2 متهم به قتل در چابهار,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه