اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف یزد خبر داد؛

اصناف یزد پای کار شهدای استان آمدند

اصناف یزد پای کار شهدای استان آمدند
سلمانی رئیس سازمان بسیج اصناف یزد با اشاره به اینکه اصناف یزد پای کار شهدای استان آمدند، گفت: کنگره 4 هزار شهید استان یزد با محوریت کمک به محرومین در سطح استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان یزد، گفت: کمیته پشتیبانی مردمی کنگره 4 هزار شهید استان یزد با ریاست اتاق اصناف و دبیری بسیج اصناف برگزار شد و در خصوص سازمان و تشکیلات و تقسیم‌کاری که باید انجام می‌گرفت، تصمیمات خوبی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سازمان بسیج اصناف یزد با اشاره به اینکه محوریت این کنگره در چند مورد است که بسیار شاخص است، افزود: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی یکی از محورهای اصلی این کنگره است که صبح امروز یک تفاهم‌نامه با حضور بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، استاندار یزد و مرکز نیکوکاری خیرین اصناف به امضا رسید.

,

وی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه قرار بر این شد که کمیته امداد تسهیلات اشتغال‌زایی را به اصناف ارائه کند و برای کمک به کسانی در این زمینه مشاغلی را ایجاد کردند و در قبال آن‌هم مرکز نیکوکاری خیرین اصناف چهار مأموریت ویژه را عهده‌دار شد. تهیه 4 هزار بسته معیشتی به یاد شهید 4 هزار شهید استان برای نیازمندان، تهیه و توزیع 4 هزار بسته لوازم‌التحریر و پوشاک جهت نیازمندان و محرومین، تهیه 500 سری جهیزیه ویژه نوعروسان بی‌بضاعت و تهیه و ذبح هزار رأس قربانی برای کمک به محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده است.

,

سلمانی بابیان اینکه کمک به راه‌اندازی تولیدی‌های صنفی در بحث پوشاک، کیف و کفش و مبل از دیگر برنامه‌هایی است که در کنگره 4 هزار شهید استان یزد در نظر داریم اظهار داشت: در این خصوص هدفی را مدنظر داریم، ایجاد اشتغال است که امیدواریم در این خصوص بتوانیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف یزد نصب تصاویر شهدا، المان‌ها و یادبودهای شهدای اصناف، کشوری و استان در مغازه‌ها و واحدهای صنفی که به تصویب رسیده از دیگر اقداماتی است که در کنگره 4 هزار شهید استان دیده‌شده است.

,

وی در پایان با اشاره به چاپ کتاب شهدای اصناف استان، گفت: کتاب شهدای اصناف شهرستان میبد در حال آماده‌سازی و چاپ است و دیگر شهدای اصناف استان را نیز در دستور چاپ داریم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه