اخبار داغ

نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو:

تنها راه نجات «هپکو» بازگشت به وزارت صمت و مجموعه‌های «ایمیدرو» است/نگران شرایط «هپکو» هستیم

تنها راه نجات «هپکو» بازگشت به وزارت صمت و مجموعه‌های «ایمیدرو» است/نگران شرایط «هپکو» هستیم
رنجبر نایب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو اراک گفت: در رابطه با موضوع واگذاری سهام مالکیتی شرکت هپکو به «شستا» و قرار دادن مدیرت در اختیار «ایمیدرو» ما نگران شرایط هپکو هستیم چراکه با دوگانگی در مدیریت و مالکیت شرکت درنهایت به مشکل خواهیم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل رنجبر نایب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ در رابطه با موضوع واگذاری سهام مالکیتی شرکت هپکو به «شستا» و قرار دادن مدیرت در اختیار «ایمیدرو» گفت: ما نگران شرایط هپکو هستیم چراکه با دوگانگی در مدیریت و مالکیت شرکت درنهایت به مشکل خواهیم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی در ادمه گفت: این واگذاری به‌صورت رد دیون است و شستا و مجموعه تأمین اجتماعی با وجود طلب زیاد از دولت اما مشکلات مالی هم دارند و این مجموعه مدیریتی نیست و مجبور خواهد بود مدیریت را به بخش خصوصی واگذار کند که درنتیجه تناقض ایجاد خواهد کرد.

,

نایب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو اراک تصریح کرد: در این زمینه کاری از کارگران ساخته نیست و باید نقش نمایندگان مجلس و مسئولین استان پررنگ باشد و اگر بعد از دو بار واگذاری اشتباه به بخش خصوصی سومین بار نیز بخواهد چنین اتفاقی برای شرکت هپکو بیفتد جای تأسف است.

,

رنجبر افزود: همان‌طور که ۶۸ نماینده از دولت درباره واگذاری هپکو به ایمیدرو درخواست شفاف‌سازی داشتند الآن هم این انتظار را از نمایندگان اراک داریم که نمایندگان مجلس را جمع کنند و یک نامه به دولت بزنند، حتی از نماینده ولی‌فقیه در استان درخواست داریم چراکه ایشان در مقابل واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی هم ایستادگی کردند.

,

این فعال کارگری با اشاره به بی تفاوتی مسئولین به درخواست های کارگران گفت: کارگران شرکت و ما به‌عنوان نماینده خسته شده‌ایم چراکه هر چه در جلسات راهکارها و نظرات کارشناسان را ارائه می‌دهیم و مسائل را مطرح می کینم در عمل اتفاقی نمی‌افتد.

,

نایب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو اراک اظهار داشت: تنها راه نجات هپکو بازگشت به وزارت صمت و مجموعه‌های «ایدرو» یا «ایمیدرو» است که نظر بر ایمیدرو است و علیرغم اینکه نظر قوه قضائیه و ریاست آن نیز بر واگذاری شرکت هپکو به ایمیدرو بود ولی دولت تصمیم خود را می‌گیرد و دراین‌بین فقط به طلب تأمین اجتماعی نگاه میکند اما کارگر بلاتکلیف شرکت هپکو دیده نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه